• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2019 / 02 / 20

مقاله صوتی “5 دروغ بزرگ از بازاریابی چند سطحی به نام شبکه ای (هرمی)”

نسخه متنی

امروزه مد شده است که از نام بازاریابی شبکه ای سوء استفاده می شود و از بیکاری جوانان استفاده می کنند تا به هر شکل ممکن کالای خود را بفروشند و رقبا را از میدان به در کنند شاید یکی از معروف ترین آنها گلد کوئیست بود که در کشور ما هم کلاهبرداری های زیادی کرد و فعالیت این شرکت ها متوقف شد.

دروغ بزرگ بازاریابی چند سطحی

در دو مقاله زیر به نکات و روش های بازاریابی شبکه ای اشاره می شود:

نکات و روش های بازاریابی شبکه ای_قسمت اول

نکات و روش های بازاریابی شبکه ای_قسمت دوم

اما اکنون این کلاهبرداری های هرمی که برخی به صورت قانونی و با حمایت افراد قدرتمند انجام می دهند تا کالاهای شرکت خود را بفروشند و مجوز هم دارند اما همه آنها در یک سری وعده های دروغ مشترک هستند که در این مقاله قصد دارم پوچ بودن آنها را برای شما روشن کنم تا عمر ارزشمند خود را به کار سخت و رایگان برای این افراد سودجو تلف نکنید.

دروغ اول: تعداد زیادی می توانند در این نوع بازاریابی موفق شوند!

من با افراد بسیاری که در این زمینه فعالیت کرده اند صحبت کردم با موفق ها و آنها که درآمد زیادی نداشتند ولی راضی بودند که سرگرم هستند و آنها که پشیمان بودند و آمارها را در این زمینه بررسی کردم و پاسخ این پرسش را یافتم کدام پرسش؟

آیا می توانید در بازاریابی هرمی موفق باشید؟

پاسخ بله است اما درصد بسیار ناچیزی می توانند به این موفقیت دست یابند و این اولین دروغ است که در این شرکت ها به شما می گویند و از نام بازاریابی شبکه، سوء استفاده می کنند. در این نوع بازاریابی که همه یک سری کالا یا محصول مشخص را ارائه می کنند در عمل غیر ممکن است که تعداد زیادی از آنها موفق شوند ولی این شرکت ها با شعارهای تو خالی طوری وانمود می کنند که اگر موفق نشوید مشکل از خود شماست و با روانشناسی بسیار قوی سعی در تسخیر افراد دارند تا به صورت رایگان برای آنها کار بازاریابی را انجام دهند.

دانلود مقاله صوتی 5 دروغ بزرگ از بازاریابی چند سطحی به نام شبکه ای (هرمی)

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید