• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2016 / 09 / 24

آموزش نقاشی اردک برای کودکان

اردک ها پرندگان آبی هستند که هم در آب دریا و هم در آب های شیرین زندگی می کنند، این پرنده، پرهای چربی دارد که در تماس با آب خیس نمی شود و هنگاهی که از آب بیرون می آید سنگین نمی شود. اردک یکی از اولین گونه های پرندگانی است که توسط آدم اهلی شده است و به نظر می رسد اولین بار در کشور مصر اینکار صورت گرفته است.

در این مقاله نقاشی یک اردک کوچولوی زیبا را برای شما دوستدارن نقاشی در نظر گرفته ایم، با چند گام ساده می توانید این اردک کوچولو را رسم کنید.

ابتدا یک بیضی متوسط و افقی رسم کنید.

نقاشی مرغابی

برای کشیدن سر اردک در قسمت سمت چپ و بالای بیضی مرحله قبل یک دایره بکشید و خط بیضی داخل دایره را پاک کنید. دایره سر بایستی کوچکتر از بیضی تن اردک باشد.

نقاشی مرغابی

برای کشیدن دم اردک در قسمت انتهای بیضی بدن یک مثلث بکشید که راس آن تیز نباشد.

نقاشی مرغابی

برای کشیدن نوک اردک مانند شکل زیر عمل کنید و برای کشیدن بال اردک می توانید یک بیضی کج روی بدن اردک بکشید طوریکه انتهای سمت چپ بیضی باز باشد و انتهای سمت راست آن را چهار هلال هایی بهم چسبیده رسم کنید.

نقاشی مرغابی

با کشیدن دایره کوچک و توپر چشم اردک را مشخص کنید و روی سر اردک زایده کوچکی به عنوان کاکل سر بکشید. برای کشیدن پاهای اردک مانند شکل زیر عمل کنید و با کشیدن یک خط افقی نیمه در قسمت وسط نوک اردک آن را کامل کنید.

نقاشی مرغابی

نقاشی اردک زیبای شما به پایان رسید می توانید با استفاده از ماژیک زرد و نارنجی همانند شکل زیر اردک را رنگ آمیزی کنید.

نقاشی مرغابی

با کمی دقت و حوصله نقاشی اردک کوچولو را از روی الگو انجام دهید، می بینید که بسیار ساده است و می توانید بدون نگاه کردن به الگو نیز آن را رسم می کنید. یک حوض پر از آب نقاشی کنید و اردک کوچولو را در حال شنا کردن داخل این حوض نقاشی کنید.

زهرا صانعی

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید