• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2016 / 10 / 02

آموزش نقاشی کرگردن برای کودکان

کرگردن ها پستاندارانی هستند که با وجود گیاهخوار بودن حیوانات خطرناکی نیز به شمار می روند و بعد از فیل دومین حیوان پستاندار بزرگ خشکی ها است. این حیوان بزرگ بین 2.5 تا 3.5 متر طول دارد و حدو 1.5 تا 2.5 تن وزن دارد. کرگردن با تمام پستانداران شاخ دار دیگر فرق می کند آن هم به خاطر این است که این شاخ بالای سرشان نیست بلکه نوک بینی شان قرار دارد و به خاطر وجود این شاخ به صورت غیرقانونی شکار می شود. در این مقاله نحوه کشیدن یک کرگردن زیبا آموزش داده شده است.

ابتدا یک بیضی افقی و متوسط بکشید.

نقاشی کرگردن

برای کشیدن سر کرگردن در سمت راست بیضی مرحله قبل، یک دایره کج که قسمت بالای آن کمی فرورفتگی داشته باشد بکشید و خط باقی مانده از مرحله قبل را پاک کنید.

نقاشی کرگردن

در قسمت زیرین بیضی مرحله قبل مانند شکل زیر دو پا بکشید.

نقاشی کرگردن

در قسمت بالای دایره سر دو برگ کوچک نقاشی کنید تا گوش های کرگردن مشخص شود و خطوط اضافی را پاک کنید، دو پای دیگر کرگردن را مانند شکل زیر، بین دو پای مرحله ی قبل و کوچکتر رسم کنید که نشانه این است که این دو پا در فاصله دورتر و مربوط به نیمه پشتی نقاشی شما می باشد.

نقاشی کرگردن

دو برگ کوچک دیگر داخل گوش ها بکشید تا گوش کرگردن کامل شود سپس با ماژیک مشکی برای کرگردن دو چشم نقاشی کنید. بینی کرگردن را با یک دایره توخالی کوچک مشخص کنید، برای کشیدن شاخ کرگردن یک مخروط مانند شکل زیر در سمت راست بینی رسم کنید و  پاها را مانند شکل کامل کنید. در انتهای بدن کرگردن یک دم نقاشی کنید.

نقاشی کرگردن

نقاشی کرگردن زیبای شما به پایان رسید با استفاده از ماژیک صورتی داخل گوش و با ماژیک نارنجی انتهای دم و با ماژیک فیلی، بدن کرگردن را رنگ آمیزی کنید.

نقاشی کرگردن

نقاشی کرگردن بسیار ساده است و از آنجائیکه کرگردن ها اغلب با یکدیگر می جنگند شما می توانید دو کرگردن را در حال مبارزه با یکدیگر نقاشی کنید.

زهرا صانعی

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: -



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید