• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2016 / 11 / 10

آموزش نقاشی تمساح برای کودکان

تمساح یا کروکودیل جانوری است خزنده که به راحتی در آب شنا می کند و در خشکی نیز زندگی می کند، تمساح فک و دندان های خیلی قوی دارد و حیوانات دیگر را شکار می کند.

تمساح در کنار رودخانه ها و دریاچه ها و جاهای مرطوب زندگی می کند این خزنده تخم هایش را در خشکی می گذارد.

در این مقاله، نقاشی تمساح کوچک زیبایی آموزش داده می شود.

برای نقاشی تمساح ابتدا یک دایره متوسط بکشید و برای دهان آن در سمت چپ و پایین دایره یک ذوزنقه بکشید که قسمت کوچکی از آن داخل دایره وارد شود.

آموزش نقاشی تمساح

در مرحله بعد برای کشیدن بدن تمساح یک مستطیل عمودی که عرض آن زیر دایره قرار می گیرد و طول آن زیادتر از عرض است بکشید. یک دایره ی دیگر روی وسط این مستطیل عمودی بکشید، که مقداری از دایره در سمت چپ از مستطیل خارج می شود.

آموزش نقاشی تمساح برای کودکان

تا اینجا شکل اولیه مستطیل را کشیده اید در این مرحله به شکل زیر دقت کنید و قسمت هایی را که زاویه دارند را هلال و منحنی کنید: جلوی پوزه تمساح را منحنی دو قسمتی، سر آن را انحنای کوچکی دهید، قسمت های اضافی شکم تمساح را پاک کنید و پشت تمساح را خط موربی رو به پایین بکشید. پا را به صورت سه پره ای و دم تمساح را طبق شکل بکشید.

آموزش نقاشی تمساح برای کودکان

در بالای سر تمساح دو دایره هم اندازه برای چشم ها، کنار هم بکشید تا چشمان تمساح کامل شود، روی شکم تمساح خطوط افقی با فاصله از هم بکشید، دست ها و پای دیگر آن را نیز کنار پای مرحله قبل نقاشی کنید.

آموزش نقاشی تمساح برای کودکان

تمساح ها دندان های تیز و زیادی دارند دندان ها را مرتب به صورت زیگزاگ در کنار هم بکشید، با ماژیک مشکی چشم ها و سوراخ های بینی تمساح را مشخص کنید نقاشی تمساح کامل شد.

آموزش نقاشی تمساح برای کودکان

شما در این مرحله تمساح را باید رنگ بزنید تا زیباتر شود، مداد رنگی های خود را بردارید و یک سبز خوش رنگ انتخاب کنید و بدن تمساح را رنگ بزنید، همچنین شکم تمساح که راه راه بود را زرد کم رنگ بزنید.

آموزش نقاشی تمساح برای کودکان

این تمساح زیبا را می توانید در کنار یک رودخانه نقاشی کنید و زندگی کردن آنها در کنار رودخانه با تعداد بیشتری را به دوستانتان نشان دهید.

میترا نامجو

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید