• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2016 / 11 / 16

اپل تولید ایرپادش را متوقف کرده است

اگر بخاطر هدفون های بی سیم ایرپاد (AirPod) اپل هیجان زده شده اید، صبر کنید و چند لحظه وقت بگذارید. باتوجه به بیانیه ای که شرکت اپل به مجله تک کرانچ (TechCrunch) ارائه داده، توزیع گجت های جدیدش را به تاخیر انداخته است.

ایرپاد

سخنگوی این شرکت می گوید “عکس العمل های اولیه به این ایرپادها باورنکردنی بوده است. اما ما اعتقاد نداریم محصولی را قبل از اینکه کاملا آماده باشد تحویل بازار دهیم. در حال حاضر نیز کمی نیاز به زمان داریم”.

این تاخیر، سوال های بسیاری را برانگیخت که پاسخی برایشان وجود ندارد. آیا هدفون ها از لحاظ سخت افزاری درحال تغییر است؟ یا نرم افزاری؟ چه وقت در دسترس قرار می گیرد؟ تاکنون هیچ حرفی زده نشده است. با اینکه بررسی های این ایرپاد چندان هم بد نبوده، اما بزرگترین مشکل آن نقص در طراحی است که به وضوح مشهود است و تاکنون طراحان زیادی به طعنه آن را عنوان کرده اند.

به نظر نمی رسد این ایرپاد دوباره با سیم عرضه شود، با این وجود هدفون هایی هستند که این خلا را پر کنند. تا زمانیکه در دنیایی پر از محصولات اپل زندگی کنید، ترفندهایی در اتصال که ایرپادهای اپل و تراشه W1  از آن برخوردار هستند نسبت به بلوتوث، یک موفقیت بزرگ محسوب می شود.

با اینحال از شرکت اپل پشتیبانی می کنیم تا وقت بگذارد و همه چیز را درست کند و یا حداقل گجت جدیدش سیم اضافه نداشته باشد.

ترجمه: پروا روزبه جوان

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید