• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2016 / 12 / 29

برای کسب انرژی بیشتر، بخوانید!

۞ تا زمانی که سخت کار می کنید و از اشتباهاتتان یاد می گیرید، مطمئن باشید که راهی برای موفقیت پیدا خواهید کرد. افتادن همیشه به معنی باختن نیست…

۞ انسانهای موفق چگونه  می اندیشند؟

آنها متعهد و سخت کوش اند. اگر برنامه اصلی شما نتیجه دار بود، باید متعهد شوید که سخت تر و طولانی تر کار کنید، چون انتخاب دیگری ندارید.

۞ برای شنا کردن در جهت مخالف رودخانه، قدرت، جرات و سخت کوشی لازم است، وگرنه هر ماهی مرده ای می تواند از سمت موافق آب حرکت کند.

برای کسب انرژی بیشتر بخوانید

۞ عجیب است که مردم چقدر برای مبارزه با شیطان مبارزه می کنند، اگر همین انرژی را صرف عشق ورزیدن به همراهانشان کنند، شیطان در تنهایی خود خواهد مرد.

۞ بر هر چیزی تمرکز کنید، مقدار بیشتری از آن را به دست می آورید. اگر موضوعات خوشایند را تجسم کنید، اتفاق خواهند افتاد. البته همین موضوع در موارد ناخوشایند نیز صدق میکند. پس به موضوعات خوب فکر کنید.

۞ تمرین مهربانی کنیم و قدر یکدیگر را بدانیم در کنار هم بودن ها بی نهایت با ارزش است. قدر بدانیم… با صبوری حتما زندگیمان عالی تر خواهد شد.

۞ روشی برای خشنود ساختن خودتان:

هرگز خودتان را تحقیر نکنید.

الهامات خود را دنبال کنید.

از نه گفتن بیم نداشته باشید.

از بله گفتن بیم نداشته باشید.

با خودتان مهربان باشید.

۞ موفقیت هیچ رازی نداره

از تو شروع میشه

زمانی که تصمیم میگیری شرایطت رو تغییر بدی، شاید به خیلی چیزها فکر کنی، به راه ها، به مشکلات و ….

اما یه قانون بیشتر وجود نداره: موفقیت به سن، وضعیت فعلیت، وضعیت گذشته تو هیچ ارتباطی نداره

دقت کن، هیچ ارتباطی!

۞ بعضی وقت ها فراموش می کنیم ولی…

سعی کنید آینده و حوادثی که شاید هرگز روی ندهد، شادکامی زندگی کنونی شما را بر هم نزند و دچار نگرانی و پیری زود رستان نسازد.

وقتی در زندگی به داشته هایمان فکر می کنیم، خود را خوشبخت و زمانی که به نداشته هایمان می اندیشیم، خود را بدبخت حس می کنیم. پس خوشبختی ما در تصور خود ماست.

تو نمی توانی زندگی را بخری

عشق و حس، زیبا شناسی،  آفرینندگی، هوشمندی و خرد را بخری… اما همه ی اینها به تو بخشیده شده است، فقط باید از آنها درست استفاده کنی.

اگر در قدم اول موفقیت نصیب ما میشد، سعی و عمل دیگر معنایی نداشت.

۞ بعضی وقت ها فراموش میکنیم ، ولی…

کوشش کنید که به شیوه های گوناگون، گرد و غبار افسردگی را از چهره همسرتان بزدایید.

۞ مبلغی که بابت خرید کتاب می پردازید، به مراتب پایین تر از هزینه ایی است که در آینده بابت نخواندن کتاب خواهید پرداخت.

۞ در اولین مسابقه که مربیگری می کردم، دعا کردم و از خدا خواستم که برنده باشم، اما نبردیم… فهمیدم تیم مقابلم هم خدا دارد! پس، از آن به بعد تلاش کردم. الکس فرگوسن

۞ مثبت و منفی!

افراد مثبت در کنار هر سنگی سبزه ای می بینند، افراد منفی در کنار هر سبزه ای سنگی می بینند، افراد مثبت برای هر مشکلی راهکاری می یابند، افراد منفی برای هر راهکاری مشکلی می بینند.

افراد مثبت همیشه دوستی ها را زیاد می کنند، افراد منفی دشمنی را زیاد می کنند، فرد مثبت می گوید اجازه بده انجام پذیر است، فرد منفی می گوید نمی توانم، انجام پذیر نیست، افراد مثبت همیشه با صبر مشکلات را حل می کنند، افراد منفی همیشه با خشم مشکلات را زیاد می کنند.

فرد مثبت همیشه برنامه دارد، فرد منفی همیشه بهانه دارد، فرد مثبت همیشه خود جزئی از جواب ها است، فرد منفی همیشه خود بخشی از مشکلات است.

۞ اجازه دهید بچه ها مناسب سنشان زندگی کنند. وارد بازی مقایسه ی بچه ها با دیگران نشوید. عجله نداشته باشید. نگران آینده نباشید.آینده هیچ خبری نیست، تکرار امروز است.

به فرزند نوجوانتان مسئولیت هایی را واگذار کنید. انجام دادن همه کارهای او شما را به پدر و مادر نمونه تبدیل نمی کند، بلکه از فرزندتان یک نوجوان بی مسئولیت خواهد ساخت.

تهیه و تنظیم: میترا نامجو

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید