• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2017 / 01 / 23

بازی آنلاین ماریوی موتورسوار

بازی سوپر ماریو یک بازی بسیار جذاب است که در ایران به نام قارچ خور شناخته می شود. این بازی یکی از بهترین و سرگرم کننده ترین بازی هایی است که از گذشته تا به حال طرفداران زیادی داشته است. بچه های دهه 60 با این بازی خاطرات فراموش نشدنی دارند. بازی قارچ خور یک بازی ویدئویی به سبک سکوبازی است که در سال ۱۹۸۵ توسط شرکت ژاپنی نینتندو برای کنسول‌های ان‌ای‌اس به بازار عرضه شد. این بازی بیش از ۴۰ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته‌است و اکنون نیز نسخه های متفاوتی از آن برای گوشی های اندروید نیز عرضه شده است.

توضیحات بازی: در این نسخه، ماریو در حال موتورسواری است که باید در طول مدت زمان در نظر گرفته شده در هر مرحله، بازی را به اتمام برسانید تا بتوانید وارد مرحله بعدی شوید. در ضمن در طول مسیر سکه هایی وجود دارد که با به دست آوردن سکه های بیشتر، امتیاز بیشتری به دست می آورید. این بازی نیاز به دقت زیادی دارد چرا که یک برخورد کوچک با موانع و واژگونی می تواند جان شما را بگیرد. بعد از لود شدن بازی روی دکمه PLAY کلیک کنید وارد صفحه دیگری می شوید که همان راهنمای بازی است که در آن نحوه کنترل بازی با استفاده از دکمه های جهتی کیبورد توضیح داده شده است، مجددا روی دکمه PLAY کلیک کنید تا وارد صفحه بازی شوید.

دستورالعمل: برای رفتن به جلو، عقب به ترتیب کلید های جهتی بالا و پایین را بزنید. برای کنترل کردن موتور از کلید های سمت راست و چپ استفاده کنید.

زهرا صانعی

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید