طبق گزارش رسانه های معتبر بریتانیایی، بعد از فینال جام حذفی قرارداد آنتونیو کونته با چلسی تمدید می شود و مالک روس آبی های لندن قصد دارد بیشترین دستمزد مربی را در تاریخ این باشگاه به کونته پرداخت کند.

کونته گرانترین مربی تاریخ چلسی

کونته که در اولین فصل حضورش در چلسی، توانست این تیم را قهرمان لیگ برتر کند، تابستان ۲۰۱۶ با قراردادی سه ساله هدایت آبی پوشان را برعهده گرفت که بر اساس این قرارداد سالیانه ۶،۵ میلیون پوند دریافت می کند، اما قرار است در قرارداد جدید دستمزد وی افزایش چشمگیری داشته باشد. بیشترین دستمزد پرداختی به سرمربی در تاریخ باشگاه چلسی متعلق به مورینیو است که در سال ۲۰۱۵، سالیانه ۷،۵ میلیون پوند دریافت می کرد.

این در حالی است که اینتر آمادگی این را دارد تا با پرداخت سالیانه ۱۲،۵ میلیون پوند دستمزد، کونته را راضی به جدایی از استمفوردبریج و حضور در شهر میلان کند. اما به نظر می رسد توافق بین کونته و چلسی نهایی شده است.

در گزارش رسانه های بریتانیایی اضافه شده است که سران چلسی قصد دارند بودجه ای ۲۰۰ میلیون پوندی را در تابستان به کونته ارائه کنند. لوکاکو، باکایوکو، سانچز و فن دیک گزینه های مدنظر کونته هستند. ضمن این که تلگراف هم گزارش داده چلسی خوشبین است قرارداد هازارد نیز به زودی تمدید شود. در قرارداد جدید، هازارد هفته ای ۳۰۰ هزار پوند دستمزد می گیرد.