• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2017 / 05 / 29

آموزش شینیون مو+فیلم

شاید برای شما پیش آمده باشد که قصد رفتن به مهمانی یا جشنی دارید و زمان زیادی برای درست کردن موهایتان ندارید یا موهایتان نسبتا بلند است و دنبال روشی ساده برای آرایش موهایتان هستید که نیاز به ابزار نداشته باشد تا بتوانید در منزل و به ساده ترین روش ممکن موهایتان را درست کنید. در این فیلم آموزشی یک مدل ساده که به کمک تعدادی پنس و یک عدد پروتز مویی انجام می شود آموزش داده شده است.

برای اینکار ابتدا موهایتان را شانه بزنید تا گره های آن باز شود سپس به کمک شانه دم باریک، آن را به سه قسمت تقسیم کنید. برای صاف تقسیم شدن مو می توانید از دم شانه استفاده نمایید.

تقسیم بندی مو به این ترتیب است که ابتدا یک طرف سر را در نظر بگیرید با استفاده از شانه دم باریک یا با دست موها را از قسمت فرق سر به سمت گوش جدا کنید و گیره بزنید می توانید از گیره فلزی یا پلاستیکی استفاده کنید. برای سمت دیگر سر نیز اینکار را انجام دهید.

قسمت پشت سر را خوب شانه بزنید و با کش آن را طوری ببندید که کش در قسمت گردن قرار بگیرد توجه کنید که خیلی سفت نشود در صورت سفت شدن می توانید با دم شانه یا انگشتان کمی موها را به سمت بیرون بکشید. تقسیم بندی مو به اتمام رسید.

از پشت سر کار را شروع کنید پروتز مویی را روی نوک موها قرار دهید و آن را به سمت گردن بپیچید طوری که مو تمام پروتز را بپوشاند سپس به کمک چند عدد پنس آن را محکم کنید. ممکن است طرفین پروتز بیرون بماند که در اینصورت می توانید با کشیدن مو روی پروتز، آن را بپوشانید و مجددا با پنس محکم کنید. سعی کنید موها را خیلی فشار ندهید تا مو و پروتز حالت برجستگی خود را حفظ کند.

در مرحله بعدی یک طرف سر را در نظر بگیرید و موها را ببافید قابل ذکر است که این بافت باید کمی شل باشد. به این ترتیب که از قسمت بالای سر مقداری مو به صورت عمودی جدا کنید و به سه قسمت تقسیم کرده و حدود دو بافت بزنید مجددا با انگشت مقداری مو از موهای باقی مانده بگیرید و به بافت خود اضافه کنید توجه کنید که هنگام اضافه کردن باید مو را به صورت افقی جدا کنید تا در انتها موی بافته نشده ای باقی نماند. بعد از اینکه به صورت کامل بافتید مطابق آنچه در فیلم مشاهده می کنید نوک موها را با دست نگه دارید سپس لایه های بافت را به سمت بیرون بکشید تا بافت ها حالت قلبی شکل پیدا کنند. برای طرف دیگر سر نیز اینکار را تکرار کنید.

بعد از تمام شدن بافت مو باید موها را جمع کنید.

موی بافته شده سمت راست سر را روی موهای جمع شده با پروتز قرار دهید و نوک موها که بیرون باقی مانده است را به سمت زیر هدایت کنید سپس با پنس محکم نمایید. برای قسمت دیگر نیز اینکار را تکرار کنید. شینیون شما تمام شد. امیدواریم نهایت استفاده را ببرید.

زهرا صانعی

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:









صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید