• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2017 / 05 / 30

بازی آنلاین مدیریت کافی شاپ

در بازی آنلاین مدیریت کافی شاپ باید سرعت عمل داشته باشید تا بتوانید سفارش مشتری را در زمان تعیین شده تحویل بدهید و وارد مرحله بعدی شوید.

دستورالعمل بازی

بعد از لود شدن بازی، روی دکمه START کلیک کنید، وارد صفحه دیگری می شوید که در گوشه پایین سمت راست باید روی دکمه PLAY کلیک کنید تا وارد بازی شوید.

مشتری با زدن زنگ حضور خود را اعلام می کند، سفارش مشتری داخل حباب سفید رنگی که بالا سمت راست سرش ظاهر می شود مشخص شده است. باید به سفارش دقت کنید و آنچه که مشتری درخواست کرده دقیقا همان سفارش با همان شکل و رنگ به او تحویل دهید در غیر اینصورت اگر سفارش آماده شده با درخواست مشتری مطابقت نداشته باشد، او آن را نمی پذیرد و باید آن سفارش را در سطل زباله بیندازید.

برای آماده سازی سفارش به این ترتیب عمل کنید: نواری حاوی مواد اولیه، فنجان و لیوان در وسط کافی شاپ وجود دارد و ابزاری مانند قهوه ساز و نوشابه پر کن در اطراف نوار می باشد. اگر مشتری کیک سفارش دهد باید با توجه به ترتیب رنگهای کیک آن را از روی نوار انتخاب کنید و به مشتری تحویل دهید، اگر سفارش مشتری قهوه باشد فنجان خالی را از روی نوار بردارید و در دستگاه قهوه ساز قرار دهید تا فنجان پر شود سپس آن را به مشتری تحویل دهید و در ازای آن پول دریافت کنید. در هر مرحله نوع سفارش ها متفاوت است و با توجه به اینکه چه موردی اضافه می شود دستگاه مخصوص آماده سازی آن نیز در آن مرحله قرار داده می شود. به عنوان مثال: دستگاه قهوه ساز، نوشابه، ذرت و … . فقط کافی است ظرف مورد نظر آن را انتخاب کنید و داخل دستگاه قرار دهید.

در گوشه سمت چپ و بالا ساعتی را نشان می دهد که زمان شما را مشخص کرده است یعنی در زمان تعیین شده باید سفارش ها را تحویل دهید و پول لازم را به دست آورید از طرفی چند قلب کنار حباب سفارش موجود است که یکی یکی قلب ها ناپدید می شود و با از بین رفتن آخرین قلب فرصت شما برای آماده سازی سفارش به پایان می رسد و مشتری با عصبانیت کافی شاپ را ترک می کند. در صورت تحویل صحیح و به موقع سفارش وارد مرحله بعدی می شوید در غیر اینصورت مجددا باید همان مرحله را RESTART کنید و انجام دهید.

در هر مرحله تعداد مشتری ها و سفارش ها زیاد می شود پس باید سرعت عمل خود را بیشتر کنید.

در هر مرحله نوع سفارش ها متفاوت بوده و قیمت خاصی نیز دارد. در پایان زمان بازی مقدار پول، انعام، کل مبلغ دریافتی و نوع سرویس دهی (خوب، بد و عالی) همچنین تعداد کل مشتری ها و تعداد مشتری هایی که سفارش خود را کامل دریافت کرده باشد مشخص می شود.

زهرا صانعی

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: -



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید