• ارسال کننده: علی یزدی مقدم
  • تاریخ انتشار: 2014 / 08 / 22

شما هم می توانید از خوب به عالی ارتقا پیدا کنید!

 

از کسانی که بلند همتی شما را سرکوب می کنند دوری کنید. افراد کوچک همیشه این چنین می کنند، اما انسان هایی که واقعا بزرگ هستند سبب می شوند احساس بزرگی کنید و همچنین تبدیل به انسانی بزرگ شوید.

مارک تواین

از خوب به عالی

به خاطر دارم که یکی از اساتیدم می گفت: « به من 5 نفر از افرادی را که با آنها رفت آمد می کنی نشان بده و من به تو می گویم که در 5 سال آینده چه خواهی کرد.» ما تبدیل به افرادی می شویم که وقت خود را با آنها می گذرانیم.

ما مانند کسانیکه با آنها معاشرت می کنیم فکر خواهیم کرد، و عمل خواهیم کرد و رفتاری شبیه به آنها خواهیم داشت. این طبیعت انسان است.

برای این که از خوب به عالی ارتقا پیدا کنیم باید در انتخاب کسانیکه با آنها معاشرت می کنیم  و رویاهای خود را با آنها در میان می گذاریم بسیار دقت کنیم.

افرادی که برای رویاهای خود ارزش قائلند از افرادی که تمام رویاهای خود را دور ریخته اند نمی توانند هیچ پشتیبانی دریافت کنند. شاید در نبود آنها احساس تنهایی کنید اما افراد دیگری در برابر شما قرار خواهند گرفت.

از افرادی که رویاهای شما را ویران می کنند دوری کنید!

با عشق

جف

ترجمه: علی یزدی مقدم

مطالب مرتبط:

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: -



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید