• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2015 / 03 / 14

چگونه می توانیم با بیماری سرطان به طور طبیعی مبارزه کرده و پیروز شویم؟

درمان بیماری سرطان فقط با خوردن یک یا چند داروی شیمیایی, یک گیاه خاص یا انجام کاری ویژه مثل رادیوتراپی یا جراحی , به تنهایی امکان پذیر نمی باشد. بلکه درمان این بیماری در گرو انجام چندین کار با هم می باشد. که در زیر به شرح آن می پردازیم.

مبارزه با سرطان

مرحله اول

مصرف دارو یا به کار بردن روش هایی که سلول های سرطانی را می کشند و رشد آن ها را متوقف می کنند. در این مورد دو روش وجود دارد

الف- روش شیمیائی

روش شیمیایی مثل جراحی, شیمی درمانی, رادیوتراپی و… روش های شیمیایی اگر چه سلول های سرطانی را کشته اما به سلول های سالم صدمه های جبران ناپذیری را وارد آورده و گاها بیمارازعوارض این روش های درمانی بیشتر از خود بیماری سرطان رنج می برد و برگشت وعود بیماری نیز بالاست و همچنین احتمال مرگ و میر نیز قابل توجه و هزینه های درمان نیز بسیار بالا است.

ب- روش طبیعی

مثل گیاهانی که دارای لتریل یا ویتامین ب هفده هستند و همچنین گیاهان کمکی دیگر که خاصیت آ آن ها کشتن سلول های سرطانی است مثل بسیاری از سبزیجات (خانواده سیر, کلم ها, زردچوبه, چای سبز و…). البته باید در اندازه و دوزاژ مناسب و تحت نظر پزشک متخصص در زمینه لتریل درمانی انجام شود. ولی این روش های طبیعی نه تنها سلول سرطانی را می کشد بلکه سلول سالم را تقویت نموده و سیستم ایمنی بدن را بالا برده و اگر بیمار تغذیه صحیح زیر نظر پزشک و متخصص تغذیه را دنبال نماید, احتمال برگشت بیماری بسیار پایین بوده و در ضمن هزینه درمان نسبت به درمان های کلاسیک پزشکی بسیار پائین تر است.

 

saratan5

مرحله دوم

حذف مواد غذائی و شرایطی که محیط بدن را اسیدی نموده و به رشد سلول های سرطانی کمک می کنند. زیرا محیط مناسب برای رشد سلول های سرطانی محیط اسیدی می باشد. که در این مورد علاوه بر مواد غذائی مثل انواع گوشت های حیوانی, لبنیات, فست فودها, مواد غذائی آماده, شکر و… شرایط روحی نامناسب مثل کم خوابی, استراحت کم, استرس, خشم, افسردگی, افکار منفی داشتن و… مصرف دود مثل سیگار و قلیون و مشروبات الکلی, محیط بدن را اسیدی می کنند و صد در صد باید اجتناب نمود.

 

saratan4

مرحله سوم

مصرف موادی که محیط بدن را قلیایی می کنند. مثل سبزیجات, میوه های تازه و ارگانیک, آب قلیایی و همچنین شرایط روحی مناسب مثل امید, شادی و آرامش, خندیدن, خوشحال بودن, افکار مثبت داشتن, دوست داشتن و محبت کردن و انجام ورزش های سبک, خواب و استراحت مناسب, در محیط طبیعی و هوای پاک زندگی کردن وغیره که پ هاش خون را به سمت قلیایی شدن پیش برده و شرایط را برای رشد سلول های سرطانی کم و کمتر نموده و زمینه را برای نابودی کامل آن ها فراهم می نمایند. پس اگر تمام این شرایط با هم انجام گردد, احتمال درمان بیماری سرطان بسیار بسیار بالاست.

 

saratan3

دکتر جمالزاده, پزشک و متخصص تغذیه بالینی

www.drjamalzadeh7.blogfa.com

dr.jamalzadeh777@gmail.com

مطالب مرتبط:

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:









صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید