• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2018 / 02 / 21

رنگ مبل را با چه قسمتی از اتاق ست کنید؟ رنگهای سبز، بنفش و زرد

برای داشتن اتاق نشمینی پر انرژی و با طراوت بهتر است از توصیه های متخصصین این زمینه استفاده کنید تا دریابید برای رسیدن به این هدف چطور از مبلمان با رنگ های جسورانه استفاده کنید.

رنگ مبل را با چه قسمتی از اتاق ست کنید؟

استفاده از رنگ های تند و جسورانه در دکوراسیون و چیدمان خانه اغلب مورد پسند همه نیست. با این وجود برای برخی از ما که به رنگ ها علاقه مند هستیم، انتخاب یک مبل راحتی به رنگ های شاد و پر انرژی به ما کمک می کند تا با چنین انتخابی یک اتاق نشیمن پر شور، شاد و زیبا داشته باشیم.

در مقاله قبلی وب سایت یاد بگیر دات کام با عنوان ” رنگ مبل را با چه قسمتی از اتاق ست کنید؟ رنگهای آبی و صورتی” به دو مورد از رنگ های تند و پر انرژی اشاره شد در این مقاله رنگ های سبز، بنفش و زرد را بررسی می کنیم.

مبلمان سبز رنگ

اگر در خانه به دنبال ایجاد فضایی آرامتر و دنجتر هستید، بهتر است برای کاناپه خود رنگ سبز را انتخاب کنید. از آنجایی که این رنگ را به عنوان رنگ طبیعت می شناسیم، وقتی از آن در فضای خانه و دکوراسیون آن استفاده می کنید حس آرامش و راحتی بیشتری خواهید داشت.

مبلمان سبز رنگ

سبز زمردی یکی از رنگ هاییست که همیشه برای کاناپه به آن علاقه مند بوده ام. این رنگ سبز فضای خانه را لوکس و چشم گیر می کند، و همچنین به خانه در کنار حس مدرن بودن، سبکی کلاسیک می بخشد.

سبز زمردی با دیگر رنگ های تند، همچون صورتی، آبی و زرد زیبا شده، و مخصوصا در کنار رنگ های سیاه و سفید گیراتر خواهد بود.

مبلمان سبز رنگ با رنگهای صورتی و آبی

ایده پردازی: این اتاق نشیمن رویایی با استفاده از این کاناپه سبز تند به سبک سنتی و قدیمی بسیار با شکوه و مجلل به نظر می رسد. پنجره های سرتاسری علاوه بر این که هماهنگی فضای داخل و بیرون را به رخ می کشد به فضای اتاق نشیمن جذابیت بخشیده است. در اینجاست که می توان گفت با چنین طراحی و چیدمانی دل هر طراح و دوستاران رنگ سبز را می توان برد.

کاناپه سبز تند به سبک سنتی و قدیمی

مبلمان بنفش رنگ

شاید آخرین رنگی که در انتخاب کاناپه به ذهنتان خطور می کند رنگ بنفش باشد، اما به نظر من در طراحی و دکوراسیون داخلی در حق این رنگ کم لطفی می شود. بنفش که امروزه می توان گفت دوباره احیا شده و مورد توجه قرار گرفته است، از این رو من فکر میکنم که این رنگ بیش از آنچه اکثر مردم فکر می کنند، مناسب طراحی است.

فقط کافی است کمی شجاعت به خرج داده و یک کاناپه بنفش انتخاب کنید، این کاناپه بی شک یک انتخاب ایده ال است تا به وسیله آن به اتاق خود جلال، شخصیت و کمی هم انرژی ببخشید.

مبلمان بنفش رنگ

رنگ بنفش ترکیبی از دو رنگ قرمز (یک رنگ گرم) و آبی (رنگی سرد) است. این بدان معناست که بسته به طیف رنگ بنفش انتخابی، این رنگ احتمالا جایی در اواسط طیف درجه حرارت قرار میگیرد. با این وجود یک رنگ بنفش خنک تر و ملایم تر، فضای خانه را روشن کرده و حس راحتی و جذابیت به آن می دهد.

مبلمان بنفش رنگ

رنگ بنفش تیره تر و درخشان فضایی گرم، راحت و لوکس را برایمان فراهم میکند.

رنگ بنفش را می توان با رنگ های سفید، سیاه، و رنگ های دیگری مثل صورتی، زرد، سبز و حتی آبی ست و ترکیب کرد. همچنین اگر آن را با مصالح طبیعی مثل چوب ترکیب کنید به ظاهر خانه تان شکوه و جلال بیشتری می بخشید.

مبلمان بنفش تیره رنگ

ایده پردازی: به وضوح دیده می شود که این کاناپه بنفش ملایم (سوسنی) در این اتاق نشیمن پر نور و روشن چشم نوازی می کند. این کاناپه با دیوارها و سقفی به رنگ های خنثی، حس سادگی و آراستگی را تداعی می کند. و در نهایت کار طراحی و دکوراسیون با وسایلی به رنگ های پر انرژی و زیبا به اتمام رسیده است.

 کاناپه بنفش ملایم (سوسنی) در این اتاق نشیمن

مبلمان زرد رنگ

در زمینه طراحی، رنگ زرد راه زیادی را طی کرده است. امروزه برای انواع طیف های این رنگ زیبا و الهام بخش برای زندگی و انرژی بخشیدن به محیط خانه نقص و کمبودی در نظر گرفته نمی شود.

مبلمان زرد رنگ

زرد مدرن امروزی دیگر خسته کننده نیست. رنگ زرد آفتابی درخشان، زرد خامه ای کم رنگ و دوست داشتنی، و طیف های مدرن خردلی، تعداد اندکی از بیشمار طیف های رنگ زرد هستند.

مبلمان زرد آفتابی درخشان، زرد خامه ای کم رنگ

رنگ زرد مدرن امروزی در کنار رنگ های خنثی مثل سیاه و سفید، تمیز و آراسته به نظر می رسد. همچنین میتوانید در کنار این رنگ از رنگ های درخشان دیگری مثل آبی، سبز و بژ استفاده کنید. هر چقدر در اتاقتان از رنگ های بیشتری استفاده کنید، به انرژی اتاقتان افزوده و فضای آن را شخصی تر می کنید.

مبلمان زرد رنگ

ایده پردازی: این کاناپه خردلی مدرن بشدت خودنمایی می کند. ایده ترکیب آن با رنگ های خنثی تاثیر این رنگ را بیشتر کرده، و تمام توجهات را به کاناپه منعطف ساخته است.

اناپه خردلی مدرن

نوبت شماست: آیا در انتخاب رنگ کاناپه اتاقتان از رنگ های جسورانه و تند استفاده کرده اید؟ چه نظری داشتید و چه حسی به شما القا می کند؟

نوشته: لیزا بَتسون گُلدبِرگ

ترجمه: آتنا هوایی

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: -



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید