• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2018 / 06 / 19

بهترین آنتی ویروس های رایگان 2018 برای اندروید – قسمت دوم

در قسمت اول مقاله “بهترین آنتی ویروس های رایگان 2018 برای اندروید – قسمت اول” به سه آنتی ویروس برتر 2018 و البته برای اندروید اشاره کردیم که شامل آنتی ویروس های  Avast، آویرا و Bitdefender  بودند.

قبلا بیان شد که بد افزار، تبلیغ افزار، فیک اپ، و اسکام تنها تعداد کمی از بیشمار تهدیدی است که پس از نصب هر برنامه جدید روی سیستم اندرویدیتان ممکن است با آن مواجه شوید.

راه مقابله با این تهدید ها بسیار آسان است. آزمایش های مستقل نشان داده اند که بهترین آنتی ویروس ها کمک به سزایی به شما می کنند تا سیستم خود را از این تهدید ها دور نگاه داشته و مرتبا 100 درصد این تهدید های آزمایش شده را مسدود کنید.

البته مشکل یر سر انتخاب نرم افزار آنتی ویروس است، چرا که صدها برنامه برای این منظور وجود دارد که بسیاری از آنها مطمئن نبوده و برخی از آنها خود شامل برنامه های مخرب می شوند.

در این مقاله در ادامه مقاله قبلی به دو آنتی ویروس نورتون و آنتی ویروس موبایل سوفوس اشاره می شود

  1. آنتی ویروس نورتون (Norton)

ویژگی ها:

  • پیشرفته ترین نرم افزار شناسایی بد افزار ها در میان شرکت های قدیمی و با سابقه
  • دریافت امتیاز های بالا در نتیجه آزمایش ها
  • بدون فیلتر مرورگر

نورتون آنتی ویروسی است که بیشتر برای نسخه ویندوزش معروف است، با این وجود تعدادی برنامه های موبایلی معروف و قدرتمند نیز دارد که از جمله آنها آنتی ویروس نورتون است.

در واقع این نرم افزار موبایلی نزم افزاری قدرتمند است که هر روزه برنامه ها و تبلیغات بسیاری را از هزاران برنامه جدید آنالیز می کند. مشاور برنامه تنها بد افزار های شناخته شده را اسکن نمی کند، مشاور برنامه با استفاده از روش های آنالیز متعدد تهدید های جدید و خطرات بالقوه را در برنامه های قانونی شناخته شده شناسایی کرده و آنتی ویروس نورتون از این اطلاعات استفاده می کند تا به شما در مورد برنامه های مخرب پیش از اینکه منجر به مشکلاتی شوند اطلاع می دهد.

یافته های حاصل از آزمایش این نرم افزار بسیار تاثیر گذار هستند به طوری که یافته ها نشان می دهند این نرم افزار 100 درصد از عوامل مخرب را شناسایی می کند.

این نرم افزار همچنین به نظر می رسد که دارای مجموعه ای قدرتمند از ویژگی های ضد هک و سرقت نیز باشد که شامل قابلیت قفل از راه دور، موقعیت یابی دستگاه دزدیده شده از طریق پیامک می باشد. کافی است این نرم افزار را امتحان کنید و البته بدانید که این امکانات روی اندروید های 4.03 و قدیمی تر قابل اجرا نیستند.

تنها و عمده ترین محدودیت این نرم افزار نداشتن حفاظت تحت وب آن است. شما می توانید تا حدودی از ورود به سایت های مخرب با استفاده از ابزار جستجوی ایمن نورتون پرهیز کنید، اما محافظت کامل و عالی در این زمینه تنها در نسخه پولی آن امکان پذیر است.

آنتی ویروس رایگان نورتون برای اندروید

  1. آنتی ویروس موبایل سوفوس (Sophos)

ویژگی ها:

  • مجموعه امنیتی با تمام امکانات، بدون تبلیغات و محدودیت
  • مجموعه امنیتی کامل
  • سپر محافظتی درجه یک در برابر بد افزار ها
  • نیاز به آپدیت های هر روزه

این نرم افزار بریتانیایی مربوط به یک شرکت امنیتی قدیمی و معتبر بوده که از سال 1985 مشغول توسعه و تهیه آنتی ویروس بوده است.  این شرکت بیشتر طول عمر کاری خود را صرف تهیه و ساخت محصولات تجاری کرده، اما با این وجود راه خود را نیز در عرصه بازار مشتریان نیز باز کرده است و به شما این امکان را داده تا از بسیاری از تکنولوژی هایش به صورت رایگان بهره مند شوید.

Sophos Mobile Security یک نرم افزار امنیتی بسیار کامل بوده که به شما هر آنچه را که برای تامین امنیت گوشی اندرویدی خود نیاز دارید، بدون تبلیغات، و یا محدودیت های آزار دهنده و یا نیاز همیشگی به اپگرید کردن، در اختیارتان قرار می دهد.

سپر حفاظتی آن در برابر بد افزار ها شامل اسکن خودکار برنامه ها از زمان نصب و همچنین گزینه تنظیم برنامه اسکن برنامه ها و فضای حافظه می شود. نتایج حاصل از تست و مقایسه های AV این برنامه بسیار معتبرتر از هر نرم افزار دیگری است. به طوری که در نتیجه این آزمایش ها مشخص شده که این نرم افزار روی گوشی های اندرویدی 100 درصد عوامل مخرب را شناسایی می کند.

همچنین این نرم افزار در زمینه ایجاد امنیت و حفاظت از مرورگر عملکرد خوبی داشته و با مسدود سازی هوشمند URL های مخرب و اسکن خودکار کد OR ایمن، از آلوده شدن سیستم به وسیله سایت های خطرناک جلوگیری به عمل می آورد.

این نرم افزار قابلیت های دیگری نیز دارد: قابلیت ضد سرقت و هک و کنترل از راه دور به وسیله پیامک ها، ایجاد پسورد برای برنامه های حساس، ارائه راهنمایی برای ایجاد امنیت بالا و پیشنهاد هایی برای ارتقا امنیت سیستم، ایجاد اسپم برای تماس های ناخواسته، مدیریت رمز عبور کلیدی و حالت مدیریتی که به وسیله آن تمام دستگاه های مجهز به سوفوس را می توان از طریق یک سیستم کنترل کرد.

آنتی ویروس سوفوس بد افزار هایی که هر روز به روز رسانی می شوند را می تواند شناسایی کند. البته این نرم افزار به قدرتمندی نرم افزار های رایگانی مثل بیت دیفندر نیست چرا که آنها خطرات موجود در فضای ابری را نیز شناسایی کرده، و شما را مطمئن می سازد که در برابر آخرین خطرات شناسایی شده ایمن هستید.

قابلیت صد درصدی شناسایی بد افزار سوفوس در تست ها به حدی بوده است که دیگر نیازی نیست به دنبال امکانات و قابلیت های بیشتری در برنامه های دیگر باشید، و می توانید روی قابلیت های آن حساب کنید. مطمئنا به امتحان کردنش می ارزد.

آنتی ویروس رایگان سوفوس برای اندروی

همان طور که ملاحظه کردید در قسمت اول و دوم این مقاله، در مجموع به 5 آنتی ویروس رایگان برای اندروید اشاره شد که شامل آنتی ویروس های  Avast، آویرا، Bitdefender، نورتون و سوفوس می باشند. امید است که مورد بهره و کاربرد شما قرار گیرد.

ترجمه: آتنا هوایی

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید