• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2018 / 07 / 16

مقاله صوتی بازاریابی مسیحی!

نسخه متنی

تاکنون در یاد بگیر دات کام در مورد روشهای مختلف بازاریابی صحبت کرده ایم اما آنچه که مورد بحث ماست بازاریابی «اونجلیزم» است اونجلیزم به معنای تبلیغ مسیحیت است. راهبان مسیحی افرادی هستند که زندگی خود را به صورت داوطلبانه وقف ترویج دین خود می کنند و کمک می کنند مردم بیشتری به این دین بگرایند.

بازاریابی مسیحی!

Evagelism در حقیقت نوعی تبلیغات شفاهی است با این تفاوت که مشتری شما با تجربه بسیار مثبتی که از کالا و خدمات شما دریافت کرده است در حقیقت مانند یک مبلغ مذهبی برای سازمان شما تبلیغ می کند. کشیش ها برای تبلیغ دین خود پولی دریافت نمی کنند و این دسته از مشتریان هم این چنین هستند آنها اعتقاد خود را بیان می کنند.

سازمان های پیشرو چنان کیفیت و خدماتی ارائه می دهند که مشتری نه تنها راضی می شود بلکه مشعوف هم می شود و از خرید خود هیجان زده خواهد شد.

و این مشتری هیجان زده بدون تردید تجربه خود را با دیگران در میان خواهد گذاشت و اگر کسی از آنها راهنمایی بخواهد آنها کالا یا خدمات با کیفیتی را که تجربه کرده اند پیشنهاد خواهند داد و هر چه در مورد آن کالا یا خدمات هیجان زده تر باشند بهتر می توانند مشتری بعدی را برای شما آماده کنند.

دانلود مقاله صوتی بازاریابی مسیحی!

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید