• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2018 / 12 / 29

مقاله صوتی “چگونه بدون سرمایه کسب و کار خود را آغاز کنید؟”

نسخه متنی

خیلی مواقع که با جوان ترها صحبت می کنم و می خواهم به آنها کمک کنم تا در کار خود موفق باشند آنها طلب پول و سرمایه می کنند یا می خواهند مبلغی به آنها قرض بدهم و فکر می کنند اگر سرمایه داشته باشند می توانند موفق و ثروتمند باشند!

ولی حقیقت غیر از این است مشکل آنها بی پولی و نداشتن سرمایه نیست این را می گویم چون خودم بدون سرمایه و فقط با کار کردن توانستم پول در بیاورم و سرمایه لازم را کسب کنم و اکنون که پول کافی در اختیار دارم می دانم که پول بخش کوچکی از آن چیزی است که برای موفقیت یک کسب و کار نیاز دارید! و بیش از هر چیزی توانایی های خود شماست که موفقیت شما را تضمین می کند نه سرمایه اولیه ای که دارید!

اما در این مقاله قصد دارم به شما روش و البته بهترین روش کسب سرمایه را نشان دهم و هر کدام را مورد بررسی قرار دهم به امید اینکه مورد استفاده شما قرار گیرد.


دانلود مقاله صوتی چگونه بدون سرمایه کسب و کار خود را آغاز کنید؟

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:









صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید