• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2019 / 02 / 25

ایده هایی جذاب برای نصب عکس های خانوادگی روی دیوار – قسمت اول

عکس های خانوادگی از جمله عکس هایی هستند که همه آن ها را دوست داشته و همیشه می خواهند این قبیل عکس ها را نزد خود نگاه دارند. شما برای نصب خلاقانه این عکس ها روی دیوار چه راه کار هایی دارید؟ اگر برای این کار ایده ای در ذهن ندارید، می توانید یکی از راه کار هایی که ما در ادامه برای شما فراهم آورده ایم را به کار بگیرید. برای این کار ایده های متعددی پیش رو دارید. اگر از کیفیت عکس راضی بوده و هم چنین به دنبال ظاهری تاثیر گذار هستید، از عکس های بزرگ استفاده کنید.

می توانید برخی از عکس های خانوادگی خود را انتخاب کرده و آن ها را به وسیله گیره لباس از یک طناب آویزان کنید تا در نهایت نمایی ساده داشته باشید. هم چنین می توانید در کنار آن ها از عکس های مفهومی و جملات زیبا نیز استفاده کنید. می بینید؟ برای هر تیپ شخصیتی و سلیقه ای ایده های متعددی وجود دارد. ایده های زیر را مطالعه کرده و مناسب ترین و بهترین ایده باب سلیقه تان را بیابید.

1. این ایده شاید تا حدی غیر عادی و یا دور از عرف و آن چه معمول است به نظر بیاید. در این عکس می بینید که تنها قسمت های زانو به پایین اعضای خانواده در عکس دیده می شود. اما با وجود این که صورت آن ها دیده نمی شود، خانواده بودن و صمیمیت آنها به خوبی در عکس دیده می شود.

ایده نصب عکس خانوادگی روی دیوار، از پا

2. استفاده از قاب عکس های مختلفی که تنها وجه تشابه آنها رنگشان است.

در این حالت شما چندین عکس با اندازه های مختلف خواهید داشت و شاید ندانید که چطور آن ها را در کنار هم قرار دهید. نگران نباشید! اگر قاب عکس های مورد نظر شما هم رنگ هستند، محدودیت های سبک های متداول را کنار گذاشته و تنها به سلیقه و انتخاب خود، آن ها را به دیوار نصب کنید.

در این عکس ما مجموعه ای از عکس ها را مشاهده می کنیم که همگی در قاب های مشکی قرار داده شده اند. برخی از این قاب ها باریک تر از بقیه بوده و برخی دارای دو حاشیه هستند و در برخی بیش از یک عکس وجود دارد. آیا این تفاوت ها در این نوع چیدمان مهم است؟ به هیچ وجه. در واقع، این تفاوت ها باعث ایجاد جذابیت در چیدمان آن ها نیز می شود. لازم به ذکر است که شما می توانید قاب عکس هایی را که دارای رنگ های مختلف هستند را به وسیله یک اسپری رنگ به سادگی رنگ کرده و آن ها را هم رنگ کنید.

ایده نصب عکس خانوادگی روی دیوارقابهای همرنگ

3. الگو های شبکه ای متغیر برای دیوار عکس خانوادگی گزینه عالی هستند.

ایده نصب عکس خانوادگی روی دیوارنامنظم

4. برای داشتن یک دکوراسیون زیبا و شیک می توانید از قاب عکس های هم رنگ و هم اندازه استفاده کنید. اگر از قاب های مستطیلی استفاده می کنید، می توانید آنها را به صورت انتخابی عمودی و یا افقی نصب کنید. با این کار چیدمانی مدرن تر خواهید داشت.

ایده نصب عکس خانوادگی روی دیوارقابهای مستطیلی

5. با نصب تعدای از عکس های خانوادگی خود بالای میز کار و یا در محل کارتان می توانید این فضا را شخصی تر کرده و به آن شخصیت ببخشید. برای این که ظاهر آن را کمی هنری تر کنید می توانید تمام عکس ها را به صورت سیاه و سفید انتخاب کنید.

ایده نصب عکس خانوادگی روی دیوار هنری

6. همچنین دیوار راه پله های داخل خانه را نیز می توانید با عکس های خانوادگی خود به صورت خلاقانه بیارایید.

ایده نصب عکس خانوادگی روی دیوار

7. در این عکس شما تعداد بسیار زیادی از عکس های خانوادگی را می بینید که بسیار کوچک بوده و به شکل زیبایی روی یک قاب بزرگ کنار هم چیده شده اند. این ایده به خصوص برای عکس های مربوط به سفر های اعضای خانواده مناسب است. وقتی عکس ها را به این صورت کنار هم روی دیوار می چینید، آنها بیشتر هم چون یک نگاتیو بزرک به نظر می رسند. این ایده در عین حال که غیر معمول است اما ظاهری شیک و زیبا دارد.

ایده نصب عکس خانوادگی روی دیوار تعداد زیاد

8. ایده دکوراسیون برای دیوار های بزرگ اتاق نشیمن

ایده نصب عکس خانوادگی روی دیوار قابهای هم شکل

9. اگر تعداد بسیار زیادی عکس خانوادگی دارید که برایتان از اهمیت بالایی برخوردار هستند، می توانید یک دیوار عکس درست کنید. اگر دیوار مورد نظرتان سفید است بهتر است قفسه های مورد نظر نیز سفید باشند. صرفا در این صورت است که عکس ها خود را به خوبی نشان می دهند.

ایده نصب عکس خانوادگی روی دیوارتمام دیوار

10. با انتخاب قاب های آنتیک به آنها ظاهری جذاب بدهید.

برای افرادی که قصد دارند روی دیوار یک گالری از عکس هایشان داشته باشند، آن چه در نهایت دیده می شود و ظاهر آن، بیشتر از خود عکس ها برایشان اهمیت دارد. با استفاده از قاب های آنتیک برای عکس های محبوبتان، به آن ها ظاهری تاریخی و قدیمی بدهید. در واقع برخی از بهترین قاب های آنتیک برای قاب آینه استفاده می شوند. در عکس زیر، مشاهده می کنید که به صورت خلاقانه و در یک اقدام حرفه ای و استراتژیک یکی از قاب ها را داخل قاب دیگر قرار داده اند.

ایده نصب عکس خانوادگی روی دیواردر قابهای دراماتیک

11. در ادامه چند نمونه چیدمان قاب های مستطیلی را مشاهده می کنید.

ایده نصب عکس خانوادگی روی دیوارقاب مستطیلی

12.

ایده نصب عکس خانوادگی روی دیوارقابهای متفاوت

13. نمونه هایی از عکس هایی با سایز های مختلف

ایده نصب عکس خانوادگی روی دیوارسایز بزرگ

14.

ایده نصب عکس خانوادگی روی دیوار

15. آیا تعداد زیادی عکس های خانوادگی کوچک داشته اما فضای کافی برای نصب آنها روی دیوار ندارید؟ با این ترفند شما می توانید عکس های خود را هر جای خانه که می خواهید به نمایش بگذارید.

نصب عکسهای خانوادگی با گیره به طناب

16.

نصب عکسهای خانوادگی روی قاب چوبی

17. هم چنین می توانید عکس های خود را روی یک دیوار به شکل زیر آویزان کنید.

نصب عکسهای خانوادگی

18. این هم یک ایده عالی و به سبک روستایی که می توانید برای عکس های محبوبتان از آن استفاده کنید.

نصب عکس خانوادگی عمودی روی دیوار

19. یکی دیگر از ایده های جالب، ترکیب عکس های سیاه و سفید و رنگی در کنار هم است. برای این کار باید تمام عکس ها در ابعاد یکسان چاپ شده و به صورت متناسب و متقارن روی دیوار اتاق نشیمن نصب شوند. برای پیاده سازی این ایده دیوار های مجاور پنجره بهترین گزینه هستند.

ایده نصب عکس خانوادگی روی تمام دیوارها

20.

ایده نصب عکس خانوادگی روی دیوار با پایه یکسان

21. به علاوه با انتخاب عکس های مشابه و مطابق با دکور و رنگ دیگر وسایل موجود در اتاق، می توانید اتاقتان را دوست داشتنی و زیباتر سازید.

ایده نصب عکس خانوادگی روی دیواربا قابهای هم شکل

22. این هم یک ایده دیگر: چند قاب عکس هم اندازه انتخاب کرده که از اندازه عکس هایتان بزرگ تر باشند. و برای پر کردن قاب از پس زمینه هایی به رنگ های مختلف استفاده کنید. تاثیر نهایی آن کمی دراماتیک بوده اما هم چنان پر انرژی و خودمانی خواهد بود.

ایده نصب عکس خانوادگی روی دیواربا قابهای رنگی

23. این ایده برای استفاده از عکس های خانوادگی در دکوراسیون منزل بسیار هوشمندانه و مبتکرانه است. برای این کار کافی است تعدادی بطری شیشه ای معمولی پیدا کرده و عکس های مورد علاقه تان را داخل آنها قرار دهید. این ایده مشابه ایده کلاسیک قرار دادن کشتی های تزیینی داخل بطری های شیشه ای است. قرار دادن آنها روی یک طاقچه ظاهری فوق العاده ای خواهد داشت.

ایده نصب عکس خانوادگی روی دیوارخلاقانه

24. اگر فکر می کنید همه راه کار های موجود برای قرار دادن عکس در قاب عکس را دیده اید پس بهتر است نگاهی به عکس زیر بیاندازید.

ایده نصب عکس خانوادگی روی دیوارسبز

25. یکی دیگر از راه کار های جالب توجه، درست کردن تخته اعلانات و استفاده از طناب های پارچه ای برای آویزان کرده عکس ها روی تخته است. این ایده مخصوصا برای عکس های سیاه و سفید مناسب تر است.

ایده نصب عکس خانوادگی روی دیواربا قابهای خیلی بزرگ

امیدواریم از این 25 ایده ای که در این مقاله ارائه شد بتوانید به بهترین نحوی که ممکن است عکس های خانوادگی خود را بر روی دیوار نصب کنید به گونه ای بیشترین تطابق با دکوراسیون و فضای منزل شما داشته باشد.

در مقاله بعدی با 25 ایده دیگر با ما همراه باشید

ترجمه: آتنا هوایی

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: -



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید