• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2019 / 03 / 09

ایده هایی جذاب برای نصب عکس های خانوادگی روی دیوار – قسمت دوم

در مقاله قبلی یاد بگیر دات کام با عنوان “ایده هایی جذاب برای نصب عکس های خانوادگی روی دیوار – قسمت اول” 25 ایده برای نصب عکس های خانوادگی بر روی دیوار با توجه به دیزاین منزل و محل قرار گیری عکس مطرح شد در ادامه 25 ایده دیگر  پیشنهاد می شود.

  1. چیدن عکس های مربوط به تعطیلات خود همانند یک حلقه گل ایده بعدی ما برای شماست. شما می توانید از هر عکس که مربوط به یکی از تعطیلات شماست یک حلقه جذاب و خاص بسازید.

چیدن عکس های مربوط به تعطیلات

  1. یکی دیگر از ایده هایی که ممکن است به نظرتان تکراری بیاید، استفاده خلاقانه از میله های فلزی است. برای این ایده کافی است میله ها را به طور کاملا موازی به دیوار نصب کنید. سپس با استفاده از چند گیره عکس ها را از میله ها آویزان کنید. این گزینه یکی از ساده ترین و البته شیک و تر و تمیز برای داشتن عکس های خانوادگی در فضای اتاق و خانه است، هم چنین می توانید بعدها از این میله ها برای مصارف دیگر نیز استفاده کنید.

استفاده خلاقانه از میله برای نصب عکس

  1. به طور قطع ما هیچ وقت پالت ها را در دکوراسیون داخلی فراموش نمی کنیم. شما می توانیداز پالت ها برای موارد بسیاری استفاده کنید از جمله به عنوان قاب عکس برای نمایش دادن عکس های خود. برای این کار تنها باید از آن یک قفسه کوچک بسازید و می توانید این کار را با برداشتن تعدادی از تخته های موجود در یک سمت پالت انجام دهید. برای کامل کردن این قاب به سبک روستایی می توانید چند وسیله تزیینی گل دار نیز به آن بیافزایید.

پالت به عنوان قاب عکس

  1. با کمی خلاقیت و نورپردازی مناسب می توان با استفاده از هر چیزی یک قاب عکس زیبا درست کرد.

نورپردازی برای خلق قاب عکس

  1. در این بخش شما شاهد چند ایده فوق العاده برای داشتن یک دیوار تزیین شده با عکس ها به صورت پازلی خواهید بود.

دیوار تزیین شده با عکس ها به صورت پازلی

  1. عکس های سیاه و سفید را اگر به شکل درستی کنار هم بچینید، آن ها نیز در نهایت، ظاهر فوق العاده ای خواهند داشت.

چیدمان عکس های سیاه و سفید

  1. به علاوه با افزودن تصویر برخی کلمات و یا جملات خاص در میان سایر عکس ها، به نمای کلی آن ظاهری احساسی و تاثیر گذار بدهید.

افزودن تصویر کلمات خاص در میان عکسها

  1. این ایده در واقع یکی از قدیمی ترین ایده ها برای چیدمان عکس در فضای اتاق است. همان طور که می بینید این اتاق در واقع یک اتاق کار است که یکی از دیوار های آن را با عکس های هم اندازه، هم شکل و یک مدل پوشانده اند. این ایده از جمله بهترین ایده ها برای شخصی سازی فضای اتاق کار است.

چیدمان عکس در اتاق کار

چیدمان درختی عکس در اتاق کار

  1. رسم درخت خانواده

رسم درخت خانواده

نصب عکس های درخت خانواده

  1. ایده آویزان کردن قاب عکس ها از قلاب ماهیگیری

آویزان کردن قاب عکس ها از قلاب ماهیگیری

  1. دیوار راه پله ها همیشه محیطی کلاسیک برای نصب تابلوها هستند. شاید یکی از دلایل استفاده مکرر از دیوار این ناحیه از خانه برای این منظور این است که معمولا نمی توان سایر وسایل تزینیی را برای زیباتر کردن این بخش از خانه استفاده کرد. اگر برای آراستن این دیوار از چند قاب عکس یک مدل ولی غیر هم اندازه استفاده کنید، مجموعه عکس های خانوادگی شما در آن بهتر و زیباتر خواهد درخشید.

نصب عکس در دیوار راه پله

  1. ایده های مرتبط با عکس خانوادگی برای دیوار پشت تلویزیون

عکس خانوادگی بر دیوار پشت تلوزیون

ایده نصب عکس خانوادگی

  1. در این حالت، ما مجموعه ای از عکس های کوچک را داریم که به شکل زیبایی در یک قاب بزرگ چیده شده اند. این روش به خصوص برای عکس های مربوط به سفر های اعضای خانواده مناسب تر است. وقتی عکس ها را به این شکل کنار هم می چینید، در واقع همانند یک نگاتیو بزرگ می شوند. این ایده در عین حال که غیر معمول بوده اما بسیار شیک و زیبا است.

مجموعه ای از عکسهای کوچک در یک قاب بزرگ

نصب عکس ها در قابهای متفاوت

  1. ساختن یک ساعت دیواری خاص با عکس ها خانوادگی

ساختن یک ساعت دیواری خاص با عکس ها خانوادگی

  1. آویزان کردن عکس ها داخل یک قاب عکس

آویزان کردن عکس ها داخل یک قاب عکس

ایده نصب عکس ها بر روی یک دیوار

  1. این هم یک ایده جالب. بیشتر به این منظور که هر عکسی داستانی برای بیان کردن دارد.

ایده قلب برای قاب های عکس

عکس های خانوادگی روی درختی بر دیوار

  1. عکس های یک هویی و یا آن قبیل عکس ها که با عنوان شکار لحظه ها شناخته می شوند همیشه جداب و جالب هستند. این عکس ها همیشه یاد آور لحظات و احساسات واقعی هر فردی است. شما می توانید با استفاده از آن ها یک کلکسیون بزرگ از عکس های خود و اعضای خانواده تهیه کرده و این کلکسیون جالب را روی دیوار بخشی از خانه از جمله ورودی خانه، پلکان و … به نمایش بگذارید.

یک کلکسیون بزرگ از شکار لحظه ها در عکس

  1. نردبان تزیینی- نردبال های چوبی قدیمی مرمت شده

نردبان تزیینی برای نصب عکس

  1. سبک دکوراسیون لوریان لیز- برای اتاق خواب اصلی

سبک دکوراسیون لوریان لیز

در این قسمت و قسمت اول این مقاله، جمعا 50 ایده جذاب برای نصب عکس های خانوادگی بر روی دیوار منزل، اتاق خواب، راهرو، راه پله و محل کار ارائه شد. امیدواریم این دو مقاله کمک فکری خوبی برای نصب عکس هایتان به دیوار کرده باشد.

ترجمه: آتنا هوایی

 

 

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید