• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2016 / 06 / 07

آموزش نقاشی پنگوئن برای کودکان

در این مقاله با چند حرکت ساده می توانید یک پنگوئن زیبا نقاشی کنید.

برای کشیدن بدن پنگوئن ابتدا یک بیضی راست بکشید این بیضی را طوری بکشید که انحنای پایین آن پهن تر و شبیه یک تخم مرغ باشد.

 

نقاشی پنگوئن

در این مرحله یک بیضی کوچک تر داخل بیضی مرحله قبل بکشید تا صورت و شکم پنگوئن که سفید رنگ است مشخص شود.

نقاشی پنگوئن

برای کشیدن چشم پنگوئن در قسمت بالای بیضی، دو دایره کوچک با کمی فاصله از هم بکشید و داخل هر یک دایره کوچک تری رسم کنید و برای کشیدن ابروها دو خط منحنی در بالای چشم بکشید.

نقاشی پنگوئن

در این مرحله برای کشیدن نوک پنگوئن یک لوزی پهن افقی بکشید سپس با یک خط منحنی دو گوشه سمت راست و چپ را بهم وصل کنید. منحنی را طوری بکشید که انحنای آن به سمت پایین باشد تا قسمت پایین نوک کوچک تر از قسمت بالایی باشد.

نقاشی پنگوئن

برای کشیدن پاها در قسمت پایین بدن پنگوئن مثل شکل زیر عمل کنید.

نقاشی پنگوئن

برای کشیدن بال پنگوئن باید در دو طرف بدن مانند شکل زیر عمل کنید. دقت کنید بال ها باید از ابروهای پنگوئن کمی پایین تر باشد.

نقاشی پنگوئن

نقاشی پنگوئن زیبای شما به پایان رسید می توانید پنگوئن را رنگ آمیزی کنید تا زیباتر شود، برای این کار با ماژیک مشکی داخل چشم ها و بال ها و بدن پنگوئن را مشکی کنید و نوک و پاهایش را با ماژیک زرد رنگ کنید.

نقاشی پنگوئن

با چند بار تمرین می توانید به راحتی و بدون نگاه کردن به الگو یک پنگوئن زیبا نقاشی کنید و به کودکان خود آموزش دهید تا خودشان بتوانند آن را نقاشی کنند.

زهرا صانعی

مطالب مرتبط:

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید