• ارسال کننده: علی یزدی مقدم
  • تاریخ انتشار: 2016 / 07 / 17

فضای زیبا

نسخه صوتی

هر روز زیبایی خودش را دارد. زیبایی را ببینید، در این روز تکرار نشدنی به زیبایی زندگی کنید.

باد می وزد، باران می بارد، ستاره ها می درخشند، دوستی می گرید، خانواده گرد هم می آیند، و لذت زندگی نه از جای دیگر بلکه از همین جا و همین فضا پدیدار می گردد. و به این ترتیب از گوهر زندگی بیشتر بهره مند می شوید.

فضای زیبا - انگیزشی

مصیبت ها، خوشی ها، نا امیدی ها و اکتشافات پدید می آیند، سفرها پایان می یابند و دوستی ها آغاز می شوند. اجازه دهید همه آنها از شما انسانی قوی تر بسازند، به شما درکی عمیق تر بدهند و عشق را در درون شما شعله ور سازند.

اگر در مورد دیگران قضاوت می کنید، قبل از هر قضاوتی، لحظه ای را به قدر دانی، آموختن از آنها و فهمیدن آنها بگذرانید. منتظر دیدن زیبایی باشید هر چند به وضوح نمایان نباشد ولی شک نکنید که این زیبایی وجود دارد همانجاست در مقابل شما!

ببینید و دوباره ببینید که چقدر خوشبخت هستید. مدارک این خوشبختی در اطراف شما هستند، همه این زیبایی ها واقعا می ارزد که همه آنها را در ذهن خود جمع کنید و از وجود آنها بهره ببرید.

هر لحظه عاشق زیبایی شوید، اجازه دهید تازگی آن، روح شما را به اوج برساند. به خود این فرصت بزرگ را بدهید که همیشه در جایی زیبا باشید.

ترجمه: علی یزدی مقدم

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید