• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 06 / 08

بکهام استادیوم فوتبال می سازد

رسانه‌های خبری اعلام کرده اند که دیوید بکهام ستاره اسبق منچستریونایتد قصد ساخت یک استادیوم در میامی دارد.

پیدا کردن یک زمین مناسب برای دیوید بکهام ستاره اسبق منچستریونایتد، رئال مادرید، لس آنجلس گلکسی، میلان و پاریسن ژرمن کار ساده‌ای نبود تا او بتواند استادیوم مورد نظرش را که ۴ سال پیش درباره اش صحبت کرده بود بسازد.

بکهام استادیوم فوتبال می سازد

اما طبق اعلام رسانه‌های خبری گویا شرایط برای ساخت این استادیوم فراهم شده است و بکهام زمین مورد نظرش را برای اجرای پروژه موردنظر یافته است.

شرکتی که صاحب این زمین دو و نیم هکتاری در میامی است می‌خواهد آن  را با قیمت ۱۹ میلیون دلار به فروش برساند و بکهام هم خواهان خریداری این زمین است. اما مشکل این است که برای ساخت یک استادیوم با گنجایش ۲۵ هزار نفر به یک هکتار و دویست متر زمین دیگر به اضافه پول نقد نیاز است.

به گفته رسانه‌ها این مشکل هم برطرف شده و خریدار حاضر شده است با پرداخت ۹ میلیون دلار دیگر اقدام به خریداری زمین مورد نظر کند.

با وجود اینکه مکان مورد نیاز برای ساخت این استادیوم مشخص شده است ولی زمان ساخت آن هنوز بطور دقیق معلوم نیست. علت اصلی این موضوع مشکلات مربوط به دسترسی راحت مردم به این استادیوم که از جمله می‌توان به نبود پارک مناسب برای خودرو‌ها اشاره کرد و همچنین جلب موافقت شورای استان برای فروش اراضی مورد نظر به خریدار مذکور اعلام شده است.

منبع:خبرگزاری صدا و سیما

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:









صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید