• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2018 / 04 / 30

لیدی میل مکمل مناسبی برای زنان باردار و شیرده

لیدی میل مکمل پودری است که با طعم های مختلف کاکائو، توت فرنگی و وانیل مزه دار شده است. این مکمل مغذی برای زنان شیرده و باردار تهیه شده است.

   مکمل لیدی میل برای زنان باردار و شیرده

لیدی میل مکمل شیری است که بهتر است در دوران بارداری و شیردهی زنان مصرف شود. وزن خالص این محصول درون قوطی 400 گرم است.

لیدی میل بر پایه شیر گاو تهیه شده و نیازهای ویژه زنان باردار و شیرده در آن گنجانده شده است که تامین این مواد مغذی در این دوران خاص زندگی برای بدن لازم و ضروری است. این محصول غنی از آهن، پروتئین، ویتامین ها و مواد معدنی به ویژه کلسیم، روی و اسید فولیک است.

لیدی میل می تواند به صورت گرم یا سرد مصرف شود و به صورت پودری در دسترس است. این مکمل از شیری که خامه آن کمی گرفته شده، کربوهیدراتها و روغنهای گیاهی ساخته شده است و با اسیدهای چرب ضروری برای رشد سیستم عصبی مرکزی جنین غنی شده است.

مواد معدنی و عناصر کمیاب به دقت انتخاب و در لیدی میل گنجانده شده است، برای مثال چون کمبود آهن و کم خونی در دوره های بارداری و شیردهی تکرار می شوند، این ترکیب غنی از آهن می باشد. همچنین محتوای زینک و ویتامین C است تا آهن و اسید فولیک بهینه جذب شود و از کم خونی مگالوبلاستیک پیشگیری گردد و خطر اختلالات مربوط به عصب جنین کاهش یابد. به علاوه لیدی میل محتوای اینولین این عنصر حیاتی است، اینولین جهت جلوگیری از یبوست است.

کم‌خونی مگالوبلاستیک شایعترین نوع کم خونی ماکروسیتیک است که عامل آن کمبود ویتامین B۱۲ یا اسیدفولیک یا هردو مربوط می‌باشد. کم خونی ماکروسیتیک یعنی هموگلوبین بیمار زیر دوازده است و بیمار کم خون است ولی متوسط اندازه گلبولهای قرمز بزرگتر از حد معمول (صد فمتولیتر) است؛ اصطلاحاً MCV افزایش یافته است. در این نوع کم خونیها اغلب مشکل در ساخت DNA گلبول قرمز است.

ویتامین B6 موجود در لیدی میل جهت پیشگیری و درمان تهوع شایع بارداری مناسب است.

طرز تهیه مکمل لیدی میل برای زنان باردار و شیرده

ترکیبات:

چربی گرفته شده شیر ، ساکارز ، روغن های گیاهی ، پودر کاکائو ماتو دکسترین ، پروتئین وی ، مواد معدنی ، اینولین ، اسید آراشیدونیک ، اسید دوکوهگزانوئیک ، ویتامین ها و مواد طعم دهنده طبیعی.

ترکیبات مکمل لیدی میل برای زنان باردار و شیرده

بارداری:

پیشنهاد می شود دو لیوان معادل 480 میلی لیتر از لیدی میل را هر روز در طی بارداری مصرف کنید.

480 میلی لیتر لیدی میل در روز در طی چند ماه سبب می شود اندوخته مواد مغذی مادر بهبود یابد و به کاهش خطر تعویق رشد درون رحمی، زایمان زودرس و ناهنجاری جنینی کمک می کند. همچنین از چاقی دوران بارداری و افسردگی پس از زایمان جلوگیری می کند.

شیردهی:

نیازهای تغذیه ای در طی شیردهی شبیه نیازهای بارداری است.

با مصرف این محصول، کیفیت و میزان شیر مادر بهبود می یابد.

 طریقه مصرف و نکات:

2 لیوان لیدی میل بایستی هر روز خورده شود، مگر پزشک اجازه مصرف ندهد.

پیمانه ای در قوطی موجود است. دو پیمانه سر صاف از پودر لیدی میل را داخل یک لیوان آب ولرم معادل 200 میلی لیتر و حداکثر دمای 45 درجه سانتی گراد ریخته و خوب بهم بزنید. پس از اینکه لیدی میل آماده گردید بیش از یک ساعت آن را نگه ندارید.

پیمانه مکمل لیدی میل برای زنان باردار و شیرده

محتویات درون قوطی را بعد از باز کردن در مدت 4 هفته مصرف نمایید.

ترجمه و تنظیم: سمیه مظفری

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: - - -



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید