• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2016 / 09 / 27

میلیونر شو! استراتژی های کسب درآمد بیشتر

داشتن یک کسب و کار موفق و آینده ای پر پول رویای افراد بسیاری است اما تعداد کمی از آن ها می توانند به آن برسند. پولدار شدن کار سخت و نشدنی نیست فقط باید از روش های رسیدن به آن آگاه باشید یکی از استراتژی های کسب درآمد بیشتر در کسب و کارتان، دانستن راهکارهایی است که میلیونرهای خود ساخته انجام می دهند.

استیو سایبولد نوشته است: پس انداز کردن پول یک روش عالی در افزایش و رشد ثروت است. نباید از درآمد غافل شوید زیرا این همان چیزی است که ثروتمندان بر روی آن تمرکز خاصی دارند.

کسب و کار

اکثر مردم آنقدر روی کم کردن هزینه های زندگی و پس انداز کردن پول تمرکز می کنند که فرصت های مهم دیگری که برایشان پیش می آید را از دست می دهند. او همچنین می نویسد میلیونرها می دانند که پس انداز کردن مهم است اما آن ها بدست آوردن پول را حتی از پس انداز کردن مهم تر می دانند.

یکی از راه های رسیدن به موفقیت این است که بدانید افراد موفق دیگر چه کارهایی انجام می دهند، در این مقاله چند استراتژی برای افزایش درآمد با توجه به آنچه میلیونرهای خود ساخته انجام می دهند آورده شده است.

توسعه منبع درآمدزایی

توماس کرلی با مطالعات پنج ساله خود بر روی میلیونرهای خود ساخته دریافته است که بیشتر آن ها منابع درآمدزایی خود را توسعه داده اند یا به عبارتی چندین منبع درآمد دارند. 65 درصد آنها 3 منبع درآمدزایی، 45 درصد 4 منبع، و 29 درصد آن ها پنج و بیش از آن منبع درآمدزایی داشته اند. این منابع شامل اجاره ملک، سرمایه گذاری در بورس و بخشی هم شراکت در تجارت است.

او می نویسد:به نظر می رسد سه منبع درآمد زایی ظاهرا یک رقم جادویی برای میلیونرهای خود ساخته است، اما هرچقدر بتوانید منابع درآمد زایی را بیشتر کنید ثروت بیشتری در زندگی کسب خواهید کرد.

پولتان را به کار ببندید یا سرمایه گذاری کنید.

گرنت کاردون می نویسد: تنها دلیل پس انداز کردن پول باید سرمایه گذاری آن باشد. گرنت کاردون در سن 30 سالگی یک میلیونر خود ساخته شد. پس اندازتان را در جای ایمنی قرار دهید که غیر قابل دسترس باشد و هرگز از این حساب ها برای هیچ کاری حتی در موارد اضطراری استفاده نکنید .

با اینکه این موضوع یک ریسک است ولی سرمایه گذاری کردن یکی از شیوه های موثر به دست آوردن پول بیشتر است. همانطور که رمیت سفی در کتاب خود می نویسد: من به شما خواهم آموخت که چگونه ثروتمند شوید. به طور متوسط میلیونرها 20 درصد از درآمد خود را در سال سرمایه گذاری می کنند و ثروتشان با توجه به مقدار درآمدی که در سال دارند سنجیده نمی شود بلکه با مقدار پس انداز و سرمایه گذاری که در طول سال کرده اند سنجیده می شود.

نگران تامین هزینه مالی یا بودجه برای ایده بزرگی که دارید نباشید.

ثروتمندان افرادی هستند که اول روی ایده های خلاقانه تمرکز می کنند و از تامین بودجه برای به تحقق رساندن این ایده ها نمی ترسند زیرا می دانند که می توانند آنرا در جیب دیگران پیدا کنند. سایبولد در کتاب خود با نام ” ثروتمندان به چه فکر می کنند” می نویسد: ثروتمندان می دانند پول همیشه در دسترس است زیرا می دانند افراد ثروتمندی هستند که همیشه دنبال سرمایه گذاری های بزرگ و ایده های خلاقانه هستند تا به سود خوبی برسند.

شما به پول زیادی نیاز ندارید واقعیت این است که شما بایستی یک ایده خلاقانه داشته باشید تا بعضی مشکلات را با پول حل کند. ایده های خلاقانه منابع کم یابی هستند اما اکثر افراد آنقدر روی تامین پول تمرکز می کنند که از ایده شان چشم پوشی می کنند. با این وجود باید بدانید که در وهله اول ایده های خلاقانه تنها چیزهایی هستند که پول را به سمت خود جذب می کنند.

به جای پول به دنبال موفقیت باشید.

استیو می نویسد: اکثر افراد فکر می کنند ثروتمندان تشنه پول هستند. اگر این مورد گاهی اوقات درست هم باشد بیشتر ثروتمندان خود ساخته، تشنه موفقیت هستند. پول برای ثروتمندان یک معیار است تا با استفاده از آن ببینند که آیا به هدف خود رسیده اند یا خیر؟

افراد ثروتمند کسب و کار و زندگی را مانند یک بازی می بینند و آن بازی است که آن ها دوست دارند در آن پیروز باشند. شما باید در مورد آنچه که قصد رسیدن به آن را دارید فکر کنید و اینکه دقیقا چطور آن را به دست آورید. این ها برخی از مراحل برای رسیدن به هدفتان است.

یکی از مشکلاتی که در زندگی دارید را بنویسید و 10 راه حل برای آن لیست کنید.

هارو ایکر میلیونر خود ساخته شرح می دهد: “این راه حل باعث می شود شما به جای اینکه به مشکل فکر کنید به راه حل های آن فکر کنید”.

سایبولد در کتابش می نویسد: نوشتن مشکلات و ارائه راه حل برای آن  روشی فوق العاده است و روش سریع برای پولدار شدن، حل مشکل است.

مشکلات بزرگتر، پول بیشتری برای شما خواهند داشت. بزرگترین مشکل در شغلتان یا در اطرافتان چیست؟ می توانید راه حلی برای این مشکلات پیدا کنید یا اقلا آن را ساده تر کنید؟

تفکر خلاقانه ایی که مشکلات را حل می کند بزرگترین روشی است که در جهان برای آن پولی پرداخت می شود، هرچه مشکلات بیشتری را حل کنید ثروتمندتر می شوید.

حقوق ثابت همانند دام است.

افراد ثروتمند معمولا ارباب خودشان بودند و خودشان حقوق خود را تعیین می کردند. سایبولد می نوسید:” افرادی هستند که در انتهای کارشان حقوق دریافت می کنند اما این آهسته ترین روش برای رسیدن به موفقیت است این روشی بی خطر است اما زمان طولانی برای رسیدن به ثروت می برد. ثروتمندان می دانند که درآمد مستقل سریع ترین روش برای رسیدن به ثروت است”.

در حالی که ثرتمندان در حال شروع کسب و کار جدید و درآمد مستقل و ساختن آینده خود هستند اکثر مردم به فکر رسیدن به شغلی با حقوق ثابت هستند و فرصت هایی که برای ثروتمند شدن برایشان پیش خواهد آمد را از دست می دهند.

پول

تجسم اهداف و نحوه رسیدن به آن ها

اگر قصد دارید پول بیشتری به دست آورید بایستی اهدافتان را مشخص کنید و سپس یک نقشه خاص برای رسیدن به هدف طرح کنید. پول یکباره به دست نمی آید باید برای رسیدن به آن تلاش کنید.

ثروتمندان به دست آوردن ثروت را انتخاب می کنند. آن نیاز به تمرکز، شجاعت، دانش و مقداری تلاش دارد و رسیدن به آن امکان پذیر نیست اگر هدف مشخص و تصویر واضحی از هدفتان نداشته باشید. بیشتر افراد دقیقا نمی دانند چه می خواهند و قصد رسیدن به چه چیزی را دارند ولی افراد ثروتمند واضح می دانند که ثروت می خواهند.

خودتان را در اولویت قرار دهید.

سایبولد در کتابش می نویسد: “افراد ثروتمند تا حدی خودخواه هستند”.

اگر شما به فکر خودتان نباشید نمی توانید به موقعیتی برسید که بتوانید به هرکسی کمک کنید. شما نمی توانید چیزی به کسی بدهید که خود آن را ندارید. فلسفه ثروتمند شدن این است که آنچه را که می خواهید به دست آورید و به دیگران از هر راهی که تمایل دارید کمک کنید.

هر میلیونر خود ساخته ای به شما خواهد گفت که در آغاز پروسه ثروتمند شدن زمانی وجود دارد که مجبورید فقط به خودتان فکر کنید و روی شغلتان متمرکز شوید تا به موفقیت برسید.

طرز فکرتان را درباره پول تغییر دهید.

سایبولد می نویسد: ثروتمند شدن با طرز تفکر و باورهای شما درباره پول شروع می شود.

در نهایت راز رسیدن به ثروت طرز تفکر صحیح بوده است. بسیاری فکر می کنند که ثروتمند شدن خارج از کنترل آن ها است اما ثروتمندان می دانند که کسب پول دقیقا به نحوه طرز فکرشان درباره پول بستگی دارد.

علاقه خود را دنبال کنید تا پول به سمتتان جاری شود.

اکثر مردم فکر می کنند که ثروتمندان تمام وقت کار می کنند اما یکی از زیرکانه ترین استراتژی های افراد ثروتمند این است که کاری که دوست دارند و به آن عشق می ورزند انجام می دهند و  روشی را که چطور بابت انجام آن پول به دست آورند را کشف کرده اند.

اگر کاری انجام دهید که دوست دارید دیگر مراحلی که نیاز دارید تا به موفقیت برسید آسان تر خواهد شد. به جای آن که دنبال کاری باشید که بیشترین درآمد را داشته باشد روی کاری تمرکز کنید که توانایی انجامش را داشته باشید. زمانی که آن را یافتید با همه وجود کار کنید تا یکی از شایسته ترین افراد در زمینه کاری تان شوید. شما به درآمدی غیرقابل تصور دست پیدا خواهید کرد.

ترجمه: زهرا صانعی

 

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: -



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید