• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2016 / 11 / 23

آیا می خواهید کار طراحی وب را از منزل انجام دهید؟

زیبایی طراحی وب در این است که این کار را می توان در هر نقطه ای از کره زمین فقط با داشتن اتصالی مطمئن به اینترنت، انجام داد. این مزیت سبب می شود افراد، در صورت تمایل بتوانند در منزل کار کنند که برای بسیاری جایگزین خوبی برای کار ملال آور و کسل کننده دفاتر است. البته این تغییر محل کار از دفتر به منزل، آنگونه که به نظر می رسد ساده نیست. جدا از مسئله داشتن مهارت های طراحی وب و تجربه مورد نیاز برای انجام شغل، متغیرهای دیگری نیز وجود دارند که اگر به درستی به آن ها رسیدگی نشود، می تواند باعث ایجاد مشکلاتی برای متخصصان طراحی وب که در منزل کار می کنند، شود.

طراحی وب

در ادامه به تعدادی از این موارد اشاره کرده و نحوه برخورد با آن ها را شرح می دهیم:

اتصال مطمئن به اینترنت

برای انجام طراحی وب در منزل، نیاز به دسترسی مطمئن به اینترنت داریم، بنابراین یافتن بهترین اینترنت، با سرعت بالا در منطقه خود، یک ضرورت محسوب می شود. البته طراح وب باید سایت را روی اینترنت سرعت پایین نیز بررسی کند. این عمل به خاطر این است که معمولا متخصصان طراحی وب از سیستم کامپیوتری قوی که دارای مرورگرهای استاندارد می باشند، استفاده می کنند.

خلاصه این که سعی کنید به بهترین اتصال اینترنتی دسترسی داشته اما سایت را روی استانداردهای سطح پایین تر نیز بررسی کنید مثلا اتصال به وای فای رایگان در یک کافی شاپ یا هر جایی که اینترنتی با سرعت پایین دارد.

ارتباط صحیح با دیگران

بسیاری از طراحان حرفه ای وب، در معرض درونگرایی شخصیتی قرار دارند. کاهش سطح تعامل اجتماعی بالقوه با انتخاب کار در منزل شدیدتر می شود. در کل می خواهید مهارت های ارتباط حرفه ای را تا آن جا که ممکن است بهبود ببخشید. سریع ترین راه برای رسیدن به این هدف در کارهای داخل منزل، کشف موقعیت هایی است که بتوانید به دیگران کمک کنید و از آن ها کمک بگیرید. خواه با اندکی کار رایگان برای مشتری که با چند مورد کاری دیگر مرتبط است یا با شخصی که هم موقعیت شماست، کار می کند.

اطلاعات مالیاتی صحیح

کار در منزل معمولا به این معنی است که شخص تصمیم گرفته به صورت یک پیمانکار مستقل عمل کند. بنابراین در بسیاری کشورها شخص یا به دنبال استخدام یک متخصص مالیات است یا خود فرد با سیستم بایگانی خود اشتغالی آشناست. شما به عنوان متخصص طراحی وب دورکار، حتی اگر تجربه رسیدگی به کارهای اداری را داشته باشید، هنوز نیاز به درک کلی از بدهی مالیاتی برای دستیابی به منع مالیاتی درست در طول سال دارید. در غیر اینصورت با هزینه ها، جریمه یا حتی یک حسابرسی شوکه خواهید شد. اگرچه در بهره گیری از مزایای write-offs های مالیاتی، آزاد هستید اما هرگز سعی نکنید از اعداد و ارقام نادرست استفاده کنید. IRS و سازمان های مشابه آن، با دقت زیادی به کارهای خانگی توجه می کنند، پس مراقب باشید که به آن ها دلیلی بر دقت و توجه عمیق تر ندهید!

مدیریت زمان در طراحی وب در منزل

در نظر بسیاری از مردم، طراحی وب در خانه با آزادی شخص در زمانبندی و نوعی خود مدیریتی همراه است. اما در کنار این مزایا به اصول مهمی باید توجه کرد: این نوع کار نیازمند سطح بالایی از نظم و انضباط می باشد. محیط های کاری به گونه ای طراحی شده اند که افراد را تولیدگر بار می آورند، به دنبال روش هایی باشید تا در خانه این اتفاق برایتان رخ دهد. درست مانند محیط کاری معمولی، زمانبندی داشته باشید با این تفاوت که به جای 8 ساعت پیوسته، می توانید وقفه هایی در ساعات روزانه ایجاد کنید (اما سعی کنید همیشه زمانبدی داشته و به آن متعهد باشید.)

انجام کار از محیط خانه برای افرادی که در زمینه طراحی وب فعالیت می کنند، بسیار آسان به نظر می رسد. اگر اتصال اینترنتی قوی و مجموعه دستگاه هایی برای تست کارتان دارید، آیا به چیز دیگری در کنار مهارت و تجربه کاری نیاز دارید؟ به نظر می رسد چیزهای بیشتری مورد نیاز است. البته هر چیزی را می توان یاد گرفت و با کار طراحی وب در خانه تلفیق کرد.

ترجمه: حدیث

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید