• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2014 / 02 / 09

پیک لایت نرم افزاری قدرتمند برای ساخت تصاویر ادیت شده در مک

 

پیک لایت

نرم افزار پیک لایت ساخته شده با تکنولوژی شرکت Pearl Mountain نرم افزاری ساده، سریع و قدرتمند برای ویرایش و فیلترگذاری عکس ها می باشد که هر عکاسی با هر درجه از مهارت می تواند با آن کار کند و با استفاده از بیش از 170 افکت نورپردازی و 25 فیلتر حالت عکس، تصاویری منحصر به فرد و زیبا بسازد.

 ظاهر نرم افزار بسیار دلنشین است و کار با آن بسیار ساده است که با نگاه به هر دکمه می توانید به خوبی پی ببرید که چه عملی را انجام خواهد داد. وقتی نرم افزار را باز کنید می توانید عکس دلخواه خود را drag و به لیست favorite اضافه کنید یا با استفاده از دکمه های load و  import آن را آپلود کنید.

در کنار 170 افکتی که در 4 دسته ی montage, light, glow و texture در دست دارید می توانید تعداد بی پایانی از لایه های این افکت ها را به کار ببرید و با یک کلیک دوباره افکت اعمال شده را کنسل کنید.

حالت های بلندینگ همچون screen, color dodge و lighter گستره ی وسیعی از گزینه ها را برای تغییر افکت لایه ها در اختیار کاربر می گذارند. همچنین با تغییر درصد گزینه ی آلفا می توانید وضوح تصویر را به دلخواه تنظیم کنید. در صورت نیاز حتی می توانید زاویه اعمال افکت ها را هم تعیین کنید.

اگر با نوار ابزار به افکت دلخواه خود نرسیدید می توانید با رفتن به قسمت more photo effects and filters در پنل سمت راست، افکت مورد نظر خود را بیابید؛ از جمله فیلترهای این قسمت می توان به سیاه و سفید، سپیا، dense و vintage اشاره کرد. در کنار همه ی اینها می توانید پیش نمایشی از نتیجه ی اعمال افکت ها را نیز به صورت thumbnail ببینید.

در قسمت quick fix در سمت راست نرم افزار نیز می توانید از فیلترهای crop, flip و rotate و همچنین ویژگی هایی همچون saturation, hue, exposure, contrast و … بهره ببرید.

پس از اتمام کارتان این قابلیت را در اختیار خواهید داشت که بلافاصله عکس خود را در فیس بوک، فلیکر، آی فوتو و یا از طریق میل به اشتراک بگذارید. همچنین برای ذخیره ی عکس خود می توانید فرمت های JPG, TIFF, BMP, PNG و GIF را انتخاب کنید و یا عکس را مستقیما به عنوان والپیپر خود انتخاب نمایید.

نرم افزار pic light طراحی شده برای تمام مشتاقان عکاسی است که لذت ویرایش عکس ها را برای شما به همراه خواهد آورد تا بتوانید آنها را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید.

ترجمه: میلاد خراسانیان

مطالب مرتبط:

 

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید