• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 02 / 09

رکورد درج بیشترین تبلیغات روی پیراهن فوتبال شکست

یک تیم آرژانیتنی رکورددار گنجاندن بیشتر نشان تبلیغاتی روی یک پیراهن فوتبال شد.

تیم «سنتناریو دِنئوکن» آرژانتین با رونمایی از پیراهن جدیدش برای بازی در سال 2017، از افزایش 50 درصدی تعداد اسپانسرهای پیراهن این تیم نسبت به سال گذشته خبر داد.

رکورد درج بیشترین تبلیغات روی پیراهن فوتبال شکست

بازیکنان این تیم که در دسته پنجم فوتبال آرژانتین حضور دارد، فصل گذشته پیراهنی به تن می‌کردند که روی آن 34 نشان و لوگوی تبلیغاتی دیده می‌شد اما مسئولان این باشگاه برای افزایش درآمدشان در سال جدید تصمیم به همکاری با تعداد بیشتری از حامیان مالی گرفته‌اند به طوری که روی پیراهن جدیدشان نام و نشان 50 اسپانسر درج شده است.

 به این ترتیب تیم سنتناریو دِنئوکن در کتاب رکوردهای گینس نام خود را به عنوان تیمی ثبت کرد که پیراهنش دارای بیشتری نشان تجاری و تبلیغاتی است که همه قسمت‌های این پیراهن حتی سرشانه و سر آستین‌ها را پوشانده و فضای کمی را برای درج نشان باشگاه و نام بازیکنان باقی گذاشته است.

تیم سنتناریو دِنئوکن آرزانتینی رکوردار تبلیغ روی پیراهن شد

 گوستاوو گومس، رئیس باشگاه سنتناریو دِنئوکن در گفت و گو با نشریه محلی ال ام نئوکن با اعلام اینکه محل درج هر یک از نشان‌های تبلیغاتی روی پیراهن این باشگاه به میزان حمایت مالی آن شرکت یا موسسه از تیم بستگی دارد، اظهار داشت: هر یک از اسپانسرهای ما به اندازه توانش حمایت مالی می‌کند و بر همین اساس نیز ما بهترین بخش از پیراهن خود را دراختیار آن قرار می‌دهیم.

رکورد تبلیغ روی پیراهن فوتبال

برخی از این اسپانسرها هم از ما حمایت مالی نمی‌کنند و پولی نمی‌دهند. به عنوان مثال یکی از اسپانسرهای ما تولید کننده موتورهای چهار چرخ (کواد) است که به ما برای رفتن به سطح شهر و فروش بلیت بخت آزمایی کمک می‌کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

 

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: - -



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید