• ارسال کننده: علی یزدی مقدم
  • تاریخ انتشار: 2014 / 06 / 02

چگونه زمین را نابود کنیم؟!

نابود کردن زمین بسیار سخت تر از آن چیزی است که تا کنون در عموم القا شده است!

احتمالاً در فیلم ها علمی-تخیلی و اکشن بسیاری دیده اید که آدم بد های فیلم می خواسته اند زمین را نابود کنند. و احتمالاً شنیده اید یا در روزنامه ها خوانده اید که جنگ هسته ای بعدی می تواند جنگل های استوایی را از بین ببرد یا با ارائه اعداد و ارقامی بر تئوری های خود پافشاری بچه گانه ای می کنند که آلودگی هوا می تواند منجر به پایان دنیا شود.

زمین

ساده لو ها!

زمین ما طوری ساخته شده است که پابرجا باشد. زمین 4,550,000,000 سال عمر دارد و 5,973,600,000,000,000,000,000 تن وزن دارد. از ابتدای پیدایش زمین تعداد بسیار زیادی شهاب سنگ به زمین برخورد کرده اند و هنوز زمین در مدار خود به خوبی در حال حرکت است. بنابراین اولین حرف این است: اگر این بار هم شنیدید که چیزی می خواهد زمین را نابود کند بدانید که چنین کاری اگر ممکن باشد به هیچ وجه ساده نیست.

این مقاله برای کمک به کسانیکه می خواهند بشریت را از روی زمین پاک کنند نیست. اما می دانم با هیچ کدام از این حرف ها و تئوری ها چه تخیلی و چه واقعی نمی توان نسل انسان ها را نابود کرد. انسان موجودی زیرک است که منابع زیادی در دست دارد، و بسیاری از روش هایی که برای نابودی بشر در فیلم های علمی و تخیلی به نمایش در می آید که در عرض مدت کوتاهی کره زمین را نابود می کنند غیر ممکن است و چنین کارهایی در دنیای واقعی به سالهای طولانی زمان نیاز دارد. یا آنگونه که نشان می دهند بشر مجبور به ترک زمین و ساکن شدن در کره ای دیگر می شود فراهم آوردن چنین شرایطی با فن آوری های موجود غیر ممکن است و تا دست یافتن به آن هم راه درازی در پیش است. و اگر می خواهید نسل بشر را نابود کنید باید بگویم با خواندن این مقاله وقت خود را تلف می کنید در حقیقت این نوع تفکر محکوم به شکست است همه راه هایی که ممکن است به نظر شما برسد در دنیای واقعی محکوم به شکست است. فقط می خواستم بگویم این افکار پلید در حقیقت یا غیر ممکن هستند یا دست یابی به آنها نزدیک به غیر ممکن است.

ترجمه: علی یزدی مقدم

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



  1. درود بر شما
    جال و آموزنده است.
    سپاسگزارم

  2. طلسم کلوپاترا میتونه کاری کنه ایا؟

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید