• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2017 / 05 / 31

رنگ اتومبیل هایی که کمترین تقاضا را دارند

اگر به اطراف خود در هر خیابانی نگاه کنید انبوهی از ماشین ها را به رنگهای مشکی، نقره ای، خاکستری و سفید می بینید. رنگ ماشین هایی که در این مقاله به آنها اشاره شده است را کمتر در خیابانها می بینید و زمانی که نیاز به تعمیر و رنگ مجدد در قسمتهایی از این ماشینها است، به مشکلاتی بر می خورند مثل اینکه در بسیاری از رنگرزی های اتومبیل، این رنگها موجود نمی باشد. ولی دیدن این رنگهای شاد و زیبا باعث سرزندگی انسان می شود و چه خوب بود که خیابانهای ما که پر از خودروهایی با رنگهای تیره و یکنواخت است، با چنین رنگهای چشم نوازی زینت می گرفت.

رنگ آبی – نقره ای روشن

حتما در خیابان، ماشین های آبی رنگی را دیده اید و همین طور ماشین های نقره ای را به تعداد بیشتری مشاهده کرده اید، اما این رنگ آبی – نقره ای زیبا را خیلی کم دیده اید.

BMW در سال 2002 مقدار زیادی از سفارشات خود را با این رنگ آبی (Fjord Blue) ارائه داده است.

 رنگ اتومبیلهای کم تقاضا با رنگ  آبی - نقره ای روشن

رنگ نارنجی

رنگ نارنجی در ماشین های فورد و والنسیای بی ام و، حضور تازه ای گرفت اما هنوز اقدامات زیادی باید انجام شود تا این رنگ در ماشینهای خیابان های آمریکا فراوان شود.

رنگ اتومبیلهای کم تقاضا با رنگ نارنجی

رنگ صورتی

رنگ صورتی کادیلاک هنوز خودنمایی می کند اما رنگی است که تعداد بسیار اندکی از مشتریان آن را برای ماشین خود، تقاضا می دهند.

رنگ اتومبیلهای کم تقاضا با رنگ صورتی

رنگ گیلاسی تیره

شرکت اینفینیتی رنگ گیلاسی تیره را برای نسخه جدید اتومبیل خود با نام “Midnight Garnet” پیشنهاد کرد.

رنگ اتومبیلهای کم تقاضا با رنگ گیلاسی تیره

دو رنگی یا دو تنی

ترکیب دو رنگی در سراسر جهان بیشتر برای دکوراسیون منزل یا نمای ساختمان کاربرد دارد ولی عده ای هستند که تمایل دارند رنگ دو تنی را برای اتومبیل خود انتخاب کنند. و این رنگها، از  ماشین های مسابقه ای کوچک تا لاکزوبارجیزهای بزرگ استفاده می شود. طراحی این رنگها از کمر یا نیمه اتومبیل به بالا و پایین می باشد.

رنگ اتومبیلهای کم تقاضا با رنگ دوتنی

رنگ سبز لیمویی

اگر می خواهید ماشینی داشته باشید که در بین جمعیت اتومبیل ها شاخص باشد و جلب توجه کند، رنگ سبز لیمویی را انتخاب کنید.

رنگ اتومبیلهای کم تقاضا با رنگ سبز لیمویی

رنگ قهوه ای

در سراسر دنیا اتومبیل قهوه ای رنگ در قشر روزنامه نگاران بیشتر دیده می شود. قهوه ای روی هر ماشینی زده نمی شود ولی واقعا رنگ باورنکردنی است. برخی کارخانه ها این رنگ را پیشنهاد می دهند و امیدوارند این رنگ بیشتر در اتومبیل ها دیده شود.

رنگ اتومبیلهای کم تقاضا با رنگ قهوه ای

رنگ سبز ماشین مسابقه ای بریتانیایی

این رنگ در ماشینهای مسابقه ای بریتانیایی نیز خیلی فراوانی ندارد.

رنگ اتومبیلهای کم تقاضا با رنگ سبز ماشین مسابقه ای بریتانیایی

رنگ بنفش

رنگ بنفش در اتومبیل ها در دهه 60 میلادی و مجددا در دهه 90 میلادی طرفدارانی پیدا کرد اما هیچ موقع فراوان نشد.

رنگ اتومبیلهای کم تقاضا با رنگ بنفش

رنگ آبی فرانسوی

ماشینهای مسابقه ای فرانسه مثل بوگاتی این رنگ را انتخاب کردند که هیچ گاه این رنگ مورد تقاضا برای ماشین های خیابان نشد. از شرکت ولوو سپاسگزاریم که تنوعی از این رنگ آبی را در اتومبیلهای خود به کار برد.

رنگ اتومبیلهای کم تقاضا با رنگ آبی فرانسوی

امیدواریم از رنگهای این اتومبیل ها لذت برده باشید، این رنگها کمتر در خیابانها دیده می شوند و کمتر مورد تقاضای مشتریان می باشند و شاید یکی از این رنگها جزء آرزوهای شما باشد که اتومبیلی با این رنگ داشته باشید و از سواری با آن لذت ببرید.

ترجمه: سمیه مظفری

 

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید