• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2017 / 06 / 14

بهترین نرم افزارهای رایگان دانلود ویدئو از اینستاگرام

از سال 2013 اینستاگرام قادر بوده ویدئوهای کوتاه را در کنار تصاویر آپلود کند، اما در اینستاگرام گزینه‌ای برای دانلود تصاویر یا ویدئوهای آپلود شده وجود ندارد و شما باید از روش‌های جانبی مختلفی اقدام به دانلود تصاویر و ویدئوهای مورد نظرتان بکنید، بنابراین به یک نرم افزار اختصاصی دانلود نیاز دارید.

بهترین نرم افزارهای دانلود ویدیو از اینستاگرام

نرم افزارهایی که، به وسیله آنها می توان از اینستاگرام ویدئو دانلود کرد، از نرم افزارهای دانلود از یوتیوب کمتر می باشند ولی در این مقاله سعی شده بهترین های آنها را در این زمینه به شما معرفی کنیم. بعضی از این نرم افزارها دسکتاپی و برخی مبتنی بر وب هستند اما همه آن ها کمک خواهند کرد تا کلیپ هایی را که می خواهید با سرعت و به آسانی به دست آورید.

نرم افزار 4K Stogram

نرم افزار 4K Stogram یک نرم افزار دانلود عالی برای ویندوز، مک‌اواس و لینوکس  است. برخلاف بیشتر نرم افزارهای دانلود ویدئوی اینستاگرام که نیاز به کپی و پیست کردن دستی یک آدرس از مرورگر دارند این نرم افزار می تواند ویدیو و تصاویر را بر اساس نام کاربری، هشتگ یا مکان نیز پیدا کند.

 

نرم افزار 4K Stogram

لینک دانلود4K Stogram 
نرم افزار WinX YouTube Downloader

با استفاده از این نرم افزار فایل های ویدیوئی را از یوتیوب، Vimeo و بیش از 300 سایت دیگر دانلود کنید.

دانلود کننده های ویدیوئی چند منظوره موجود، اینستاگرام را پوشش نمی دهند اما نرم افزار WinX YouTube Downloader استثنا است. نرم افزاری کاملا رایگان برای دانلود هر نوع فیلم آنلاینی از سایت های اشتراک گذاری ویدئو نظیر یوتیوب، یاهو، فیس بوک، Dailymotion، Vimeo، و MTV، VEVO، و غیره می باشد و از ۳۰۰ تا سایت های اشتراک ویدئوهای آنلاین پشتیبانی می کند. این نرم افزار به طور اتوماتیک قادر به دانلود ویدئو نمی باشد باید آدرس ویدئوی مورد نظر را کپی و در یک مرورگر قرار دهید و روی گزینه Add link کلیک کنید.

 

نرم افزار WinX YouTube Downloader

لینک دانلود WinX YouTube Downloader
نرم افزار  Free Instagram Download

کار با این نرم افزار بسیار آسان است، ابتدا ویدئوی اینستاگرام خود را در یک مرورگر باز کنید و آدرس آن را از قسمت نوار آدرس کپی و در مکان مشخص این برنامه قرار دهید سپس روی دکمه دانلود کلیک کنید تا ویدئوی مورد نظر را با فرمت MP4 برای شما ذخیره کند. یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار منوی Tools است که قابلیت سفارشی سازی دانلودها را دارد که شامل قابلیت دانلود از طریق یک پروکسی و خاموش کردن کامپیوتر پس از اتمام کارش است.

نسخه تکمیلی این نرم افزار ویژگی های اضافه ای نیز دارد ویژگی هایی مانند قابلیت دانلود بر اساس لیست پخش و آپدیت خودکار دارد.

نرم افزار Free Instagram Download

لینک دانلود Free Instagram Download
نرم افزار DownloadGram

نرم افزار دانلود کننده ویدئو و عکس DownloadGram، یک نرم افزار مبتنی بر وب است این بدان معنی است که می توانید آن را روی هر دستگاهی که یک مرورگر داشته باشد استفاده کنید. برای این کار باید آدرس ویدئوی مورد نظر خود در قسمت آدرس بار قرار دهید سپس روی دانلود کلیک کنید.

نرم افزار DownloadGram

لینک دانلود DownloadGram
نرم افزار Instagram Video Downloader

نرم افزار Instagram Video Downloader ابزار مبتنی بر وب دیگری است که برای دانلود عکس ها و فیلم های اینستاگرام  بسیار سریع و راحت می باشد. برای استفاده از این نرم افزار نیازی به ورود به اکانت اینستاگرام خود ندارید. اگرچه این نرم افزار فاقد روش های جذاب نرم افزار DownloadGram می باشد ولی بسیار سریع و کارآمد است. باید آدرس ویدئوی مورد نظر را در نوار آدرس قرار دهید این نرم افزار پیش نمایش کوچکی از آن را در یک مدیا پلیر نمایش می دهد بنابراین می توانید قبل از ذخیره کردن پیش نمایشی از ویدئو را ببینید سپس آن را با فرمت MP4 دانلود کنید.

نرم افزار Instagram Video Downloader

لینک دانلود Instagram Video Downloader

ترجمه: زهرا صانعی

 

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید