• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 07 / 06

تمدید قرارداد لیونل مسی با بارسلونا تا سال2021

باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه رسما اعلام کرده که به توافق با ستاره این تیم دست یافته است.

 ستاره آرژانتینی بلوگرانا که اکنون در ماه عسل به سر می برد قصد ندارد نیوکمپ را ترک کند و پیش از این رسانه های اروپایی ادعا کرده بودند که لیونل به پاری سن ژرمن یا منچسترسیتی می پیوندد.

تمدید قرارداد لیونل مسی با بارسلونا تا سال2021

مسی به توافق برای امضای قراردادی تا پایان فصل 2020/21 رسیده است و بندی در این قرارداد وجود دارد که با توافق طرفین مدت این قرارداد تا 2022 هم می تواند ادامه پیدا کند.

باشگاه بارسونا هم با انتشار بیانیه ای این توافق را نهایی اعلام کرد: “باشگاه از تمدید قرارداد با مسی و تعلق خاطر او به باشگاه بسیار خوشال است، بهترین بازیکن تاریخ که تمام دوران حرفه ای اش را در بارسا سپری کرد و یک دوره ی بی نظیر را در تاریخ باشگاه رقم زد، دوره ای که هیچکس مشابهش را ندیده بود.”

بند 300 میلیون یوروی در این قرارداد گنجانده شد تا خیال مسئولان این تیم خیالشان از لغو تمامی پیشنهادها راحت باشد. قرار شده مسی سالیانه حقوقی به ارزش 30 میلیون یورو دریافت کند.

منبع: خبرگزاری ایلنا

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید