• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2017 / 11 / 07

جالب ترین اختراعات چهار چرخ ها! + فیلم

این ویدیو شامل جالبترین اختراعات ساخته دست انسان است، برخی از این اختراعات بسیار ساده و کاربردی هستند. شما هم اگر فکر و ایده ی جالبی دارید پیشنهاد می کنیم آنرا عملی کنید حتی اگر با شکست مواجه شدید. فراموش نکنید تمام اختراعاتی که بشر تاکنون داشته است حاصل چندین بار شکست و تجربه هایی است که از شکست هایشان کسب کرده اند.

در این فیلم اتومبیلی را می بینید که به جای چهار چرخ معمولی، چهار چرخ بزرگ تعبیه کرده اند و اتومبیلی عجیب به وجود آمده است.

در جای دیگر هواپیمایی را می بینید که دو منظوره است در هوا، هواپیماست و در زمین، اتومبیل سواری تک سرنشین. این هواپیما قابلیت این را دارد زمانی که قصد حرکت مانند اتومبیل بر روی زمین را دارد بالها بسته می شود و حتی می تواند به پمپ بنزین برای سوخت گیری رود.

در قسمت دیگر فرقونی را بهینه سازی کرده اند به طوری که شخص پایش را بر روی میله اتصال بین دو چرخ عقب می گذارد و به راحتی آن را حرکت می دهد. البته این فرقون برای کنترل بهتر به گاز و ترمز مجهز شده است.

بقیه اختراعات جالب چهار چرخ را در فیلم ببینید.

زهرا صـانعی

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید