• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2018 / 03 / 05

دانلود نرم افزار دابسمش

Dubsmash یکی از پرطرفدارترین نرم افزارهای سرگرم کننده، نرم افزار دابسمش است که این روزها افراد مختلف، ویدئو های جالبی با آن می سازند و در اینترنت به اشتراک می گذارند. با دانلود رایگان این نرم افزار و استفاده آسان، تصویر خود را بر روی صدای خواننده و افراد مورد علاقه خود ضبط کنید.

دانلود نرم افزار دابسمش

با نرم افزار دابسمش به راحتی می توانید ویدئو های بامزه و جالب لب خوانی بسازید. با این نرم افزار می توانید صدای بازیگران، خوانندگان و افراد مشهور را روی تصویر خودتان بیندازید و همزمان صحبت های آن ها را با حرکات چهره و لب خود هماهنگ کنید.

دابسمش بزرگترین کتابخانه جهانی صدا را دارد که با جست و جوی شخصیت معروف مورد نظر می توانید بر روی آن ویدئو ضبط کنید که این آرشیو شامل:

  • شخصیت های محبوب و مورد علاقه شما در تلویزیون
  • بهترین فیلم های کلاسیک و جدید
  • صداهای موزیکال بامزه از تمام ژانرها
  • شما می توانید صداهای جدید را دریافت کنید

برای ضبط ویدئو فقط کافیست صدای مورد نظر خود را انتخاب کنید، با آماده شدن صدا، دوربین موبایل شما فعال می شود و می توانید با فشردن دکمه ضبط، همزمان با پخش صدا از خودتان فیلم بگیرید و روی صدا لب خوانی کنید!

همچنین می توانید بهترین دابسمش های جهان از چالش ها و اتفاقات روز دنیا را ببینید. بر روی ویدیو های ضبط شده می توانید استیکر و افکت های مختلفی تنظیم کنید و متن های دلخواه خود را بنویسید ویدیو های جذابی را از شخصیت های محبوب خود بسازید با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

Dubsmash را به صورت رایگان از گوگل پلی دانلود کنید.

لینک دانلود

ترجمه: میترا نامجو

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید