• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2018 / 03 / 17

طرفداران بسیار سرمایه گذاری در بازار ملک!

حقیقت این است که افراد بسیاری در بازار ملک ثروتمند شده اند. ثروتمندان زیادی در سراسر جهان در بازار ملک سرمایه گذاری می کنند. در یاد بگیر دات کام با سرمایه گذاران مختلفی در این بازار صحبت کرده ایم و همچنین در مورد بزرگان بازار ملک دنیا و رهنمودهای آنها تحقیقاتی انجام داده ایم که چکیده آنها را در این مقاله خواهید خواند.

طرفداران بسیار سرمایه گذاری در بازار ملک

بسیاری از سرمایه گذاران موفق این بازار از خانه های کوچک پرطرفدار (دارای خریدار) شروع کرده اند. آنها برای آشنایی با این بازار از بخش کم ریسک آن وارد شده اند و به مرور به سمت بازار املاک گرانقیمت تر رفته اند. آنها با کم شروع کرده اند و همراه با سرمایه کوچک خود رشد کرده اند و مهارت های این بازار را آموخته اند.

اگر می خواهید وارد بازار سرمایه گذاری املاک شوید توصیه بزرگان این است که:

ملکی را انتخاب کنید که خیلی زود اجاره شود!

چنین املاکی علاوه بر اینکه سرمایه گذاری مناسبی هستند می توانند یک منبع درآمد جدید هم ایجاد کنند. چنین املاکی می توانند، ملک تجاری، آپارتمان دانشجویی، آپارتمان مناسب برای خانواده هایی با درآمد متوسط، آپارتمان اداری، دکان، مرکز خرید، انبار و … باشند.

مزایای سرمایه گذاری در ملک
-خرید با پول دیگران!

در این بازار می توانید به راحتی وام بگیرید و حتی با این وام، ملک شما بهتر هم فروش می رود، بنابراین نیازی نیست همه پول را داشته باشید کافی است ملکی خوش فروش داشته باشید. اما در بسیاری از بازارها باید پول را از قبل آماده داشته باشید آنگاه اقدام به خرید کنید.

منابع درآمدی جدید

اگر ملک مناسبی انتخاب و آن را خریداری کنید نه تنها سرمایه گذاری خوبی انجام داده اید بلکه با اجاره زود هنگام، یک منبع درآمد جدید هم برای خود ایجاد کرده اید.

به همین دلیل این بازار همیشه برای سرمایه گذاران جذابیت دارد.

-افزایش دارایی

اگر ملک خود را اجاره دهید و ارزش دلاری (چون تورم ریال بالاست) آن هم بیشتر شود در حقیقت از دو سو به دارایی خود افزوده اید. به همین دلیل این بازار همیشه بخشی از سرمایه بسیاری از ثروتمندان را به خود اختصاص می دهد و آنها که می خواهند از این بازار بیشترین منفعت را ببرند برای خود یک استراتژی خروج دارند. وقتی که سود مورد نظر را کسب کردند بدون درنگ ملک را در معرض فروش می گذارند.

-نوسانات شدید ندارد

این بازار مانند بازار سهام نیست که در عرض چند ماه سرمایه شما را نصف یا دو برابر کند، بازاری کم استرس است که از آن به عنوان یک منبع درآمد می توانید استفاده کنید.

-مشکلات مالیاتی

در بسیاری از بازارها مالیات بسیار سنگینی باید پرداخت شود که سود سرمایه گذار را تحت الشعاع قرار می دهد اما در ایران و بسیاری کشورهای دنیا ملک اجاره ای مالیات کمتری خواهد داشت.

-انتخاب های فراوان بدون عجله

این بازاری است که در آن انتخاب های زیادی وجود دارد. نیازی به عجله برای ورود به آن ندارید و نباید در این بازار عجله کنید می توانید اوضاع بازار را بررسی کنید و در زمان مناسب وارد بازار شوید. حتی از چند ماه قبل می توانید استراتژی ورود خود را آماده کنید.

معایب بازار ملک

این بازار با همه جذابیت هایی که دارد مشکلاتی نیز دارد که باید به آن توجه کرد.

-زمان بر بودن

انتخاب ملک، بازدید، کاغذ بازی های اداری، سند زدن، وام و … زمان بر هستند. کسی که وارد این بازار می شود باید صبور باشد و زمان کافی هم داشته باشد و بعد از همه اینها باید در انتظار موقعیت های آینده بنشینید.

-به راحتی نقد نمی شود

نمی توانید به سرعت وارد این بازار شده و از آن خارج شوید و پول خود را بیرون بکشید. اگر پول لازم شوید نقد کردن آن، کار ساده ای نیست.

-سرمایه گذاری ساده ای نیست و وقت گیر است

از چهار بازار اصلی سرمایه گذاری، مسکن دومین بازار سخت برای سرمایه گذاری است.

درحالی که سرمایه زیادی را درگیر می کنید همیشه احتمال افتادن در تله مسکن وجود دارد. اگر تجربه کافی نداشته باشید ممکن است ملکی را بخرید که فروش آن کار ساده ای نباشد، به همین دلیل باید با املاک ارزانتر و خوش فروش تر شروع کنید.

خوب انتخاب با شماست. با همه مشکلات، مسکن، همیشه یک سرمایه گذاری جذاب بوده است اگر به این بازار علاقه مند هستید ممکن است یکی از ثروتمندان آینده باشید که در این بازار رشد خواهد کرد.

علی یـزدی مقدم

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: -



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید