• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2016 / 07 / 20

آموزش نقاشی گوزن برای کودکان

گوزنی که آموزش داده شده از نوع گوزن شمالی است که در آمریکای شمالی به کاریبو معروف است. در این جا با چند حرکت ساده نحوه نقاشی این گوزن زیبا آموزش داده شده است که با کمی تکرار و تمرین می توانید بدون نگاه کردن به الگو آن را نقاشی کنید.

ابتدا برای کشیدن بدن گوزن مانند شکل زیر عمل کنید یعنی بیضی افقی بکشید که قسمت بالا و سمت راست بیضی صاف شده است.

گوزن

در سمت راست بدن گوزن یک بیضی عمودی و کمی مورب بکشید تا سر گوزن مشخص شود.

گوزن

برای کشیدن گوش های گوزن در دو طرف بیضی سر، همانند برگ گل نقاشی کنید و قسمت نوک برگ را کمی پررنگ تر کنید و در انتهای بدن گوزن یعنی سمت چپ بدن، دم گوزن را مانند شکل زیر نقاشی کنید.

گوزن

شاخ های گوزن را مانند خوشه های گندم بکشید، برای کشیدن پاهای گوزن می توانید در زیر بدن گوزن در سمت چپ و راست دو مستطیل باریک بکشید و انتهای پاها را هلال کنید.

گوزن

با ماژیک مشکی برای گوزن دو چشم نقاشی کنید و یک بیضی افقی کوچک در قسمت پایین بیضی سر بکشید تا پوزه گوزن مشخص شود. در سمت چپ صورت گوزن یک خط منحنی عمودی بکشید.

گوزن

نقاشی گوزن شمالی زیبای شما به پایان رسید با ماژیک قهوه ای بدن، شاخ، پاها و قسمت سر و صورت گوزن را رنگ آمیزی کنید قسمت زیر شکم را می توانید با ماژیک صورتی رنگ کنید و برای سم و پوزه گوزن از ماژیک مشکی استفاده کنید.

گوزن

نقاشی گوزن شمالی بسیار ساده است با کشیدن تعداد زیادی از گوزن ها می توانید یک گله گوزن شمالی زیبا ایجاد کنید که در حال کوچ کردن به سمت علفزار هستند.

زهرا صانعی

مطالب مرتبط:

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: -



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید