• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2016 / 10 / 24

الکساندر نوری سرمربی وردربرمن: عاشق ایران هستم

گفتگو با سرمربی ایرانی تیم وردربرمن در برنامه فوتبال 120

الکساندر نوری مربی تیم وردربرمن آلمان درباره خودش اینچنین گفت: در شهر کوچکی در نزدیکی هامبورگ متولد شدم، پدرم در دهه 1970 برای تحصیل به آلمان آمد و با مادرم آشنا شد و ازدواج کرد، چون پدرم در شهر دوری از ما زندگی می کرد ما بیشتر آلمانی صحبت می کردیم و فارسی من ضعیف است، پدر من متولد رشت و بزرگ شده تهران است، درسال های 1985 و 2005 به ایران سفر کردم و عاشق ایران هستم، زبان فارسی را دوست دارم، شهر تهران را دوست دارم و همچنین غذای فسنجان را و دارای 2 فرزند به نام های آریا و مینو هستم.

الکساندر نوری

الکساندر نوری درباره چگونگی ورود به دنیای مربیگری فوتبال گفت: در 31 سالگی که تحصیلاتم تمام شد به عنوان کمک مربی کمتر از 17 سال برمن، به جرگه مربیگری وارد شدم و به علت اینکه تیم ما خوب بازی نمی کرد در 6 دیدار آخر من سرمربی تیم شدم و موفق شدیم 5 بازی را ببریم و توجه باشگاه را به خود جلب کردم و درنهایت با باشگاه برمن وارد مذاکره شدیم تا اینکه الان هم سرمربی بزرگسالان تیم هستم.

وی درباره تیم ایران گفت: با وحید هاشمیان در ارتباط هستم و تیم ایران با هدایت کارلوس کی روش نتایج خیلی خوبی گرفته و شانس صعود از گروه است و آینده خوبی دارد.

سرمربی وردربرمن در پاسخ به سوال این هفته برنامه فوتبال 120 تونی کروس را به دلیل مهارت های فردی بهترین هافبک یک دهه اخیر آلمان انتخاب کرد.

منبع: واحد مرکزی خبر

 

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:









صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید