• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2017 / 10 / 21

آموزش کودکانه رنگ به زبان انگلیسی + فیلم

معمولا کودکان آنچه را که با چشم می بینند برایشان بهتر قابل درک و فهم خواهد بود استفاده از وسایل کمک آموزشی در کلیه آموزشها مخصوصا آموزش زبان انگلیسی کمک می کند تا کودک شما به طور صحیح و در کوتاهترین زمان، آن مطلب را در ذهن خود حک کند بنابراین استفاده از این وسایل در آموزش کودکان توصیه می شود.

یکی از مواردی که کودکان در حفظ و به خاطرسپاری آنها مشکل دارند یادگیری رنگها به انگلیسی است در این ویدیو آموزش رنگها به زبان انگلیسی به کمک عروسک، رنگهای ژله ای، کیم اسباب بازی و رنگهای مخصوص برای کودکان آموزش داده شده است. می توانید آنها را با کمترین هزینه از فروشگاهها تهیه کنید. روش های ارائه شده در این مقاله برای مربیان مهدها و آموزشگاههای زبان نیز قابل استفاده است و می توانند برای آموزش کودکان کودکستانی به کار گیرند، انجام این موارد علاوه بر آموزش، برایشان بسیار جذاب و سرگرم کننده خواهد بود.

در قسمت اول از رنگ های ژله ای و تعدادی عروسک ساده و بدون مو استفاده شده است. برای آموزش بهتر از قبل نام چند رنگ را به انگلیسی برایشان بیان کنید و از آنها بخواهید تکرار کنند تا با رنگها آشنا شوند. در این آموزش از رنگهای صورتی، زرد، سبز، آبی و بنفش استفاده شده است.

حال می توانید یک عروسک را انتخاب کنید و از آنها سوال کنید رنگ صورتی کجاست؟ اجازه دهید کودکان با راهنمایی شما پاسخ دهند، شما هم نام رنگ را با آنها تکرار کنید و سپس رنگ ژله ای مورد نظر را برداشته و مانند کلاه روی سر عروسک بگذارید. به این ترتیب برای تمامی رنگها تکرار کنید.

در آموزش بعد، از تعدادی کیم اسباب بازی، عروسک، رنگ و قلمو استفاده شده است. به این ترتیب که یکی از عروسکها را بردارید و به انگلیسی سوال کنید رنگ قرمز کجاست؟ با همکاری و اشاره کودکان رنگ قرمز را برداشته و به کمک قلمو کیمی که چوب آن به رنگ قرمز است را رنگ آمیزی کنید، پس از پایان رنگ آمیزی رنگ قرمز را معرفی کنید (RED) و از کودکان نیز بخواهید آن را برایتان تکرار کنند. یکی از عروسکها را به طرف کیم قرمز ببرید و وانمود کنید که عروسک قصد خوردن کیم را دارد دور لبهایش را با قلمو به رنگ قرمز درآورید و مجددا از کودکان بخواهید نام رنگ را بیان کنند.

زهرا صـانعی

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید