• ارسال کننده: علی یزدی مقدم
  • تاریخ انتشار: 2013 / 07 / 24

راهنمای خرید کیبرد برای بازی کامپیوتری

اگر از افرادی هستید که بازی کامپیوتری برای شما خیلی مهم است و می خواهید تجهیزات کامپیوتر شما برای بازی های کامپیوتری مناسب باشد بد نیست این مقاله را بخوانید. با داشتن یک کیبورد خوب پاسخ بهتری از کامپیوتر دریافت می کنید و عملکرد شما در بازی بهتر خواهد بود.

راهنمای خرید کیبورد بازی

کلیدهای قابل برنامه ریزی

یک کیبورد مخصوص بازی باید یک کیبورد با کلیدهای قابل برنامه ریزی باشد. کلیدهای قابل برنامه ریزی معمولا بالا یا پهلوهای کیبورد قرار دارند و به شما اجازه می دهند بعضی توابع بازی را با آنها اجرا کنید یا به صورت ترکیبی از آنها استفاده کنید. هر چند این توابع را می توانید با یک کیبورد معمولی هم انجام دهید اما این کار با یک کیبورد مخصوص بازی، بسیار راحت تر انجام می شود.

عملکرد هم زمان

بیشتر کیبورد های معمولی به شما اجازه می دهند حداکثر سه کلید را به طور همزمان بکار ببرید و اگر در میان بازی کلید چهارم را فشار دهید متوجه می شود که کار نمی کند! آه خدایا اکنون باید شلیک کنم پس چرا کار نمی کند؟!  این مشکلی است که همه بازی کن های حرفه ای با آن درگیر شده اند و به همین دلیل وقتی که می خواهند یک کیبورد خوب بخرند حتما از این نظر آنرا چک می کنند تا بتوانند در بازی آزادانه حرکت کنند و کار خود را انجام دهند. این قابلیت با اصطلاح Anti-Ghosting مشخص می شود.

 نور پشت زمینه LED

این نور علاوه بر اینکه کیبورد شما را زیباتر می کند یک مزیت دیگر هم دارد و آن این است که به شما کمک می کند در نور کم بهتر کلید مورد نظر خود را پیدا کنید در نتیجه سرعت عمل شما هنگام بازی بیشتر است.

ترجمه: علی یـزدی مقدم

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید