• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2015 / 07 / 25

بهترین بازی های فکری برای اندروید

اگر شما هم جزو طرفدارن اندروید هستید مطمئن هستم که از لیست بازی های زیر نیز خوشتان خواهد آمد. این بازی ها شما را سرگرم کرده و به تقویت فکر و مغز شما کمک می کند. این بازی ها جزو بهترین بازی ها بوده و لازم است شما خود را با این بازی ها سرگرم کنید و از آنها لذت ببرید.

بهترین بازی های فکری اندورید

بهترین بازی های فکری رایگان برای اندروید
بازیMind

bazi2

بازی Mind  یکی از بهترین بازی ها از سری بازی های سرگرم کننده است. این بازی جزو برنامه های کاربردی برای تقویت حافظه است. این بازی از 28 بازی فکری تشکیل شده است که هرکدام از آنها بالای 100 مرحله با سطوح سختی متفاوت دارد. بازی هایی همچون پازل، بازی ریاضی به همراه بازی  کلمات در آن جای داده شده است. این بازی به شما کمک می کند حافظه ی خود را تقویت کنید.

Download

بازی تمرین دهنده ی حافظه (memory trainer)
bazi3

این بازی نیز جزو بهترین بازیهای سرگرم کننده است. این بازی  از 20 دوره ی مختلف و در دسترس تشکیل شده است. این بازی حافظه ی بینایی و فضایی شما را  آزمایش و تست می کند. با پیشرفتن در بازی سطح سختی آن نیز افزایش پیدا می کند. همچنین با این بازی می توانید سطح حافظه ی خود را به سرعت بهبود ببخشید.

Download

 

بازی Brain Age Test Free

bazi4

این بازی نیز یکی از بهترین بازی های رایگان و کاربردی برای اندروید است که می تواند شما را سرگرم کرده و سن مغز شما را آزمایش کند. این بازی بر اساس یک سری آزمایش ساده و آسان است. این برنامه به شما اجازه می دهد سن مغز خود را با یک سری سوالات و تمرینات تست کنید. بعد از اتمام دوره ی امتحان، به شما کمک می کند با توجه به کارآیی  سرعت عملتان، سن مغزتان را تخمین بزنید. این بازی به تقویت حافظه شما نیز کمک می کند.

Download

بازی Sudoku master

bazi5

این بازی نیز یکی از بازی هایی است که بیشتر افراد آن را دوست دارند. این بازی یکی از بهترین انتخاب ها برای افرادی است که می خواهند یک بازی با کیفیت خوب را انجام دهند. این بازی گرافیک تاثیر گذاری داشته و رابط خوب و آسانی دارد که می توان به راحتی به دکمه های آن دسترسی پیدا کرد. این بازی دارای 4 سطح آسان، نرمال، سخت و پیشرفته است. این بازی ویژگی های دیگری مانند ذخیره ی خودکار،undo  وredo   را دارد.

Download

ترجمه: زهرا کامران ور

مطالب مرتبط:

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: - -



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید