• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2018 / 05 / 29

بهترین برنامه های آب و هوایی برای اندروید با لینک دانلود

دانستن شرایط آب و هوایی پیش رو و پیش بینی آن برای آینده، چیزی است که همه ی ما به آن نیاز داریم و یا لااقل در برهه ای از زمان نیاز آن را احساس می کنیم. مثلا برای سفر، انتخاب محل سفر با توجه به شرایط آب هوایی، کشاورزی، ساختمان سازی، بنایی و بسیاری از موارد دیگر، دانستن شرایط آب و هوایی همان روز یا چند روز آینده مهم می باشد.

برنامه های آب و هوایی گوشی های هوشمند و ویجت های آب و هوایی در طول سال ها مدام در حال پیشرفت هستند. آنها بهتر کار می کنند، اطلاعات دقیق تر شده و جزئیات بیشتری را مطرح می کنند. و در عین حال این برنامه ها و ویجت ها زیباتر نیز شده اند.

در این مقاله بهترین برنامه های آب و هوا و ویجت های آب و هوایی در حال حاضر در اندروید را ارائه می دهیم.

1- 1Weather

اپلیکیشن 1Weather توسط آنل اودر، OneLouder ، ارائه شد. مدت طولانی است که این نرم افزار نه تنها یکی از محبوب ترین برنامه های آب و هواست بلکه در این لیست، یکی از بالاترین امتیازها را هم دارد. ویژگی های استاندارد مانند پیش بینی روزانه و ساعتی همراه با دسترسی به اطلاعات و جزئیات بیشتر داراست. همچنین برخی از ویجت های آب و هوایی در این برنامه موجود هستند. طراحی واضح و تمیزی دارد. همچنین با پشتیبانی از Android Wear، ردیابی آب و هوا برای 12 شهر و از 25 زبان پشتیبانی می کند. همه ویژگی ها رایگان می باشند.

1weather بهترین برنامه آب هوایی اندروید

دانلود از گوگل پلی

2- Accuweather

Accuweather توسط Accuweather.com ارائه شده که یکی از برنامه های آب و هوایی قابل اطمینان است. این ویژگی ها به طور اصولی شامل پیش بینی های طولانی، پیش بینی های ساعتی و غیره می باشد. ویژگی های دیگر شامل رادار، پشتیبانی از Android Wear و غیره می باشد. این همچنین شامل ویژگی MinuteCast است که باران را دقیقه به دقیقه پیش بینی می کند. برنامه به نظر بسیار خوب می رسد. ویجت ها هم قابل استفاده هستند این یکی از بهترین برنامه های آب و هوایی همه جانبه است.

Accuweathe از بهترین برنامه آب هوایی اندروید

دانلود از گوگل پلی

3- Awesome Weather by YoWindow

YoWindow Weather یکی از برنامه های منحصر به فرد آب و هوایی است. شما می توانید انگشت خود را در سراسر UI (ابزار استفاده شده توسط کاربر برای کار در برنامه مانند نوشتن دستورات و یا انتخاب از یک منو) حرکت دهید تا آب و هوا را در هر نقطه خاص روز مشاهده کنید. همچنین پیش بینی های پایه را به اندازه کافی پوشش می دهد. این برنامه به اندازه برنامه های آب و هوایی دیگر قدرتمند و پیچیده نیست. با این حال، سادگی نیز منافع خود را دارد. این برنامه آب و هوایی، عالی برای کسانی است که نیاز به چیزی ساده اما خوب دارند. شما می توانید برنامه را برای بیشتر ویژگی ها به صورت رایگان انتخاب کنید.

Awesome Weather از بهترین برنامه آب هوایی اندروید

دانلود از گوگل پلی

4- Dark Sky

Dark Sky در اندروید شروع دشواری دارد. برای اینکه یکی از اولین برنامه های آب و هوا برای اشتراک گذاری بود. به ویژه از نسخه iOS پشتیبانی نمی کند. به غیر از کمی ناسازگاری ها، برنامه واقعا بسیار جذاب است. این ویژگی یکی از بهترین رادار هایی است که دیده ایم و با به روز رسانی های انجام شده به صورت دقیقه ای پیش بینی می کند. ویجت های آب و هوایی نیز وجود دارد. شما می توانید نسخه اضافی را به صورت رایگان داشته باشید و آن را به صورت رایگان بدون هیچ پرداختی می باشد البته تعداد کمی از ویژگیهای آن، رایگان نیست.

Dark-Sky از بهترین برنامه آب هوایی اندروید

دانلود از گوگل پلی

5- Google Assistant

Google Assistant یکی از برنامه های آب و هوایی معمولی نیست، هر چند که می تواند آب و هوا را به شما نشان دهد. شما به سادگی از گوگل پیش بینی آب و هوا را بخواهید. آب و هوای فعلی، هشدارهای آب و هوایی و غیره را درخواست دهید. فقط بر روی کارت هوا کلیک کنید تا اطلاعات بیشتری در وب پیدا کنید. این برنامه بسیاری از این برنامه های آب و هوایی دیگر برنامه ها را ندارد. با این حال، برای بررسی سریع بسیار عالی است. کاملا رایگان است. این برنامه به طور پیش فرض بر روی اکثر گوشی های اندروید نیز به خوبی نصب می شود.

Google Assistantاز بهترین برنامه آب هوایی اندروید

دانلود از گوگل پلی

6- MyRadar Weather Radar

MyRadar یک برنامه ساده است که به شما یک رادار آب و هوایی را نشان می دهد. این برنامه دارای طیف گسترده ای از ویژگی ها، شامل توانایی بازی انیمیشن است، بنابراین می توانید ببینید که آیا باران در حال آمدن یا رفتن است. این برنامه ساده است اما شما می توانید ویژگی های اضافی را خریداری کنید. برخی از ویژگی های اضافی شامل ردیاب طوفان و ویژگی های اضافی رادار است. این نرم افزار رایگان و برخی از گزینه های آن قابل خریداری است.

myradar از بهترین برنامه آب هوایی اندروید

دانلود از گوگل پلی

7- National Weather Service Now

سرویس ملی آب و هوا یک برنامه غیر رسمی، کوچک و ساده است که از API سرویس ملی هواشناسی استفاده می کند. این ویژگی توانایی بررسی پیش بینی های در حال حاضر، ساعتی و هفتگی برای یک مکان استاتیک (مکانی که شما در آن قرار دارید) یا یک موقعیت GPS را دارد. همچنین دارای رادار، هشدار هوا و مشاوره است. ویجت های آب و هوایی هم وجود دارند. این یک برنامه کوچکتر است که از منابع و اطلاعات شبکه کمتری نسبت به بقیه استفاده می کند بنابراین اگر نیاز به اطلاعات کمتری دارید، استفاده از این برنامه بسیار عالی است. برنامه عمدتا رایگان است ولی برخی بخشها قابل خریداری است.

National Weather از بهترین برنامه آب هوایی اندروید

دانلود از گوگل پلی

ترجمه: سمیه مظفری

 

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: - -



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید