• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2016 / 06 / 13

آموزش نقاشی خرس برای کودکان

در این مقاله با چند حرکت ساده، نقاشی خرس قهوه ای آموزش داده می شود.

ابتدا برای کشیدن بدن خرس باید یک بیضی عمودی یا ایستاده بکشید و برای کشیدن سر خرس یک دایره متوسط روی این بیضی بکشید.

نقاشی خرس قهوه ای

برای کشیدن دست خرس از قسمت سر یک منحنی به طرف پایین تقریبا تا وسط بدن خرس رسم کنید و برای مچ خرس ادامه منحنی را به سمت داخل یعنی به طرف بدن خرس بکشید. پنجه های خرس را بصورت منحنی های بسیار ریز بکشید و در ادامه، منحنی را مانند شکل تا قسمت گردن ادامه دهید. در این مرحله اگرخطوط اضافی در قسمت شکم که مرحله قبل کشیده بودید باقی ماند آنرا پاک کنید.

نقاشی خرس قهوه ای

در این مرحله برای کشیدن گوش خرس دو نیمدایره کوچک روی سر خرس بکشید برای کشیدن پاها مانند شکل زیرعمل کنید.

نقاشی خرس قهوه ای

  پاهای خرس را هم کامل کنید برای اینکار دو نیمدایره کوچک در قسمت پاها بکشید برای نشان دان انگشتان پا خط پایین را بصورت منحنی های ریزی بکشید.

 نقاشی خرس قهوه ای

پاها را مانند نمونه زیر کامل کنید در این مرحله برای کامل کردن گوش دو نیمدایره کوچکتر داخل گوش مرحله قبل بکشید. برای چشم خرس دو دایره کوچک توپر بکشید. یک بیضی پهن زیر چشم ها بکشید و در داخل آن بیضی کوچک تری به منظور پوزه خرس و منحنی به منظور دهان خرس بکشید. برای نشان دادن برجستگی شکم خرس بیضی کوچکتری داخل بیضی مرحله یک بکشید.

نقاشی خرس قهوه ای

نقاشی خرس زیبای شما به پایان رسید می توانید خرس را رنگ آمیزی کنید. از ماژیک قهوه ای برای سر و بدن و قسمتی از پاها استفاده کنید و با یک ماژیک قهوه ای دیگر که کمی روشن تر باشد قسمت داخل شکم و پنجه پا و ناحیه دهان را رنگ آمیزی کنید و با ماژیک مشکی پوزه و چشم خرس را رنگ آمیزی کنید.

نقاشی خرس قهوه ای

شما به سادگی خرس زیبایی کشیدید که با چند بار تمرین می توانید بدون نگاه کردن به نمونه آنرا به راحتی رسم کنید و به کودکان نیز آموزش دهید.

امیدواریم از این آموزش نقاشی لذت برده باشید.

زهــرا صانعی

مطالب مرتبط:

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید