• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2016 / 07 / 02

آموزش نقاشی شاهزاده

برای کشیدن سر شاهزاده ابتدا یک بیضی عمودی بکشید و مانند شکل چشم، ابرو، بینی و دهان را روی صورت نقاشی کنید. بدن شاهزاده را با کمی فاصله از سر رسم کنید، برای این منظور، مستطیل عمودی بکشید ولی انتهای مستطیل را کمی باریک تر از قسمت بالایی آن بکشید.

آموزش نقاشی شاهزاده

در این مرحله با کشیدن خطوطی به صورت زیگزاگ های بسیار ریز موهای شاهزاده را نقاشی کنید، یقه لباس را مانند شکل رسم کنید و انتهای لباس را با کشیدن مستطیل افقی کوچکتری کامل کنید.

آموزش نقاشی شاهزاده

یک نیمدایره زیر موها بکشید و خط میانی که بین موها و این نیمدایره جدید است را پاک کنید تا موها بیشتر مشخص شود. برای کشیدن دست ها یک مستطیل باریک از قسمت شانه به طرف پایین رسم کنید و انتهای هر مستطیل یک نیمدایره کوچک بکشید، برای کشیدن پاها مانند شکل عمل کنید.

آموزش نقاشی شاهزاده

در این مرحله باید لباس شاهزاده را کامل کنید روی آستین ها در نزدیکی مچ خطی بکشید.

در قسمت سرشانه ها دو مستطیل خیلی کوچک بکشید و نوار وسط لباس را با کشیدن یک مستطیل اریب کامل کنید، زیر این مشتطیل اریب چند دکمه رسم کنید. برای کشیدن کمربند مانند شکل عمل کنید ونوار عمودی شلوار را با کشیدن دو خط عمودی در دو طرف پاها مشخص کنید.

آموزش نقاشی شاهزاده

مانند شکل لباس را با کشیدن خطوطی کامل کنید.

آموزش نقاشی شاهزاده

با استفاده از ماژیک زرد، نارنجی، قرمز، صورتی و مشکی شاهزاده را مانند شکل رنگ آمیزی کنید.

آموزش نقاشی شاهزاده

 

با چند بار تمرین می توانید این نقاشی را بدون نگاه کردن به الگو نقاشی کنید و به دوستان خود نیز آموزش بدهید.

زهـرا صانعی

مطالب مرتبط:

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید