• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 11 / 18

نرم افزار بومرنگ اینستاگرام+لینک دانلود

“بومرنگ” نرم افزار جدید اینستاگرام می باشد که برای اندروید و ios ارایه شده است. که به راحتی می توانید به صورت رایگان از گوگل پلی دانلود کنید.

نرم افزار بومرنگ اینستاگرام+لینک دانلود

با این نرم افزار لحظه های سرگرم کننده و غیر منتظره ای را برای خود می سازید. فیلم های کوتاه فریبنده ای که به عقب و جلو حرکت می کنند بسازید، سپس آنها را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

چیزی یا کسی که در حال حرکت است را بیابید، یا با دوربین جلو گوشی، سلفی از خود بگیرید و با بومرنگ آن را به یک ویدیوی کوتاه تبدیل کنید.

فقط یک دکمه در بومرنگ وجود دارد که با ضربه زدن به آن اجازه دهید بومرنگ بقیه کارها را انجام دهد. می توانید 10 تصویر را پشت سر هم در یک ویدیو کوتاه که شبیه به GIF است بسازید و از این ویدیوی کوتاه لذت ببرید و یا اینکه از خود یا دوستانتان فیلمبرداری کنید و ویدیویی با مزه بسازید. از داخل برنامه آن را در اینستاگرام، فیسبوک و … به اشتراک بگذارید، یا برای به اشتراک گذاری در زمانی دیگر آن را ذخیره کنید.

برای استفاده از این نرم افزار نیازی به داشتن حساب کاربری اینستاگرام ندارید.

نرم افزار گیف بومرنگ

امکانات

با استفاده از دوربین جلو و عقب گوشی، ویدیوهای کوتاه از زندگی خود و نزدیکانتان بسازید.

نیازی به داشتن حساب کاربری اینستاگرام نیست.

برنامه فقط یک دکمه دارد! تعداد 10 عکس می گیرد و آنها را به یکدیگر متصل می کند، ویدیو را سریع می کند و آن را در حلقه ای به صورت پخش از اول به آخر قرار می دهد.

لینک دانلود

ترجمه: میترا نامجو

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید