• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2015 / 05 / 03

آیا معجزه رخ خواهد داد!

بسیاری از ما تمام عمر منتظر یک معجزه هستیم، یک پیشنهاد حرفه ای فوق العاده در شرکتی بزرگ، مقدار بسیار زیادی پول که یک شبه در یک قرعه کشی بانک یا مانند آن نصیب ما شود، شاید آرزو دارید هنرپیشه ای معروف شوید یا یک فوتبالیست معروف!

آیا معجزه رخ خواهد داد!

هر آرزوی بزرگی که داشته باشید اگر به اندازه کافی تلاش نکنید به چیزی بیش از یک معجزه نیاز دارید.

بدون شک شما هم استعدادهای ویژه ای دارید چرا که هر کسی استعدادها و توانایی های منحصر به فردی دارد. همه انسان ها با یکدیگر متفاوت هستند. هیچ دو نفری وجود ندارند که مانند یکدیگر فکر کنند، توانایی ها، استعدادها و علایق یکسانی داشته باشند. و هر کس به تنهایی به خاطر این توانایی های منحصر به فرد ارزشمند است.

شما ارزشمند و توانا هستید و بیش از آنچه خود فکر می کنید و خیلی بیشتر از آنچه که دیگران درباره شما قضاوت می کنند.

اما این توانایی وقتی ظهور می کند که با اراده آهنین تلاش کنید. وقتی که شکست می خورید دوباره با اراده قوی تر سعی کنید و به راه خود ادامه دهید. آن وقت است که هدف خود را به روشنی می بینید. حرف های دیگران نمی تواند شما را از ادامه مسیر بازدارد. شما متفاوت هستید و توانا، و هر روز از روز قبل باتجربه تر و توانا تر خواهید بود.

گاهی هم باید بنشینید و ببینید چه کرده اید؟ چقدر موفق بوده اید؟ چقدر از توانایی های دیگران استفاده کرده اید؟ چه چیزهایی مانع رسیدن شما به هدف بوده است؟ چقدر قدرت ریسک داشته اید؟ آیا با چشمان باز و حساب شده عمل کرده اید؟ آیا در مسیری گام برداشته اید که روش خود را به صورت مداوم بهبود ببخشید؟ آیا رقبای خود را می شناسید؟

این ها سوالاتی هستند که برای رسیدن به موفقیتی بزرگ باید از خود بپرسیم و دوباره با چشم باز حرکت کنیم و آن گاه است که معجزه رخ می دهد! رسیدن به جایگاه بزرگان در هر رشته و حرفه ای کار ساده ای نیست اما چند پله آخر، ارزش بسیار زیادی دارند که درهای قدرت، ثروت و شهرت را می توانند به روی شما باز کنند، پله هایی که انسان های معمولی را از افراد موفق جدا می کنند.

برای آنها که از این پله ها بالا نرفته اند، غیر ممکن و دست نیافتنی به نظر می رسد. چون هیچ کس نمی داند که چند پله دیگر تا موفقیت فاصله دارد. موفق ها آنقدر ادامه می دهند تا به آن دست یابند و انسان های معمولی گاه تا نزدیکی موفقیت پیش می روند و ناامید می شوند، می نشینند و ادامه نمی دهند.

شاید بپرسید این پله های آخر چه هستند؟

در پاسخ باید بگویم می توانند یک دوره آموزشی، یک سرمایه گذاری، آموختن مهارتی جدید، یک ماه، یک سال یا چند سال کار سخت، خطر کردن و بسیاری چیزهای دیگر باشند. اما یک چیز را می توانم به شما قول بدهم و آن این است که اگر بخواهید تلاش کنید و از پروردگار بزرگ چیزهای بزرگ بخواهید بی شک موفقیت های بزرگ مال شما خواهد بود و راه موفقیت در برابر شما روشن خواهد شد و آن گاه است که معجزه رخ می دهد، معجزه باور کردن خود، معجزه استفاده از توانایی های گروه، معجزه کمک خواستن از پروردگار، معجزه کسب مهارت با بالاترین کیفیت، معجزه تلاش خستگی ناپذیر.

این معجزه برای همه رخ نمی دهد بلکه برای آنها که اهداف و توانایی های خود را باور دارند رخ می دهد.

چرا معطل هستید این پله ها منتظر شما هستند!

نویسنده: علی یزدی مقدم

مطالب مرتبط:

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: - -



  1. با سلام و احترام
    من سالهاست که از مطالب ارزنده سایت شما چه در زندگی شخصی و چه در زندگی شغلی خود استفاده می کنم.مطالب سایت شما در حوزه رفتاری بسیار سلیس و روان بیان شده است. امیدوارم همچنان از مطالب ارزنده خود ما را بی بهره مگذارید.
    با تشکر- محسن علیمحمدی

  2. امیدوارم

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید