• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2019 / 03 / 27

مقاله صوتی “نکات و روش های بازاریابی شبکه ای_قسمت دوم”

نسخه متنی

در مقاله قبلی وب سایت یاد بگیر دات کام با عنوان “نکات و روش های بازاریابی شبکه ای_قسمت اول” به چند نکته و روش بازاریابی شبکه ای اشاره شد، در این مقاله به ادامه این نکات می پردازیم.

دهم: برای معامله خیلی عجله نکنید!

وقتی که مشتری احساس کند برای فروش کالا عجله دارید حس بدی خواهد داشت که به سادگی همه چیز را خراب خواهد کرد. این یک رابطه است باید کمی صبور باشید. شما نیاز به یک شبکه بزرگ دارید که با یک ارتباط بلند مدت بدست خواهد آمد.

یازدهم: مثبت باشید.

مردم حتی در ایمیل شما احساس مثبت و توانایی شما را احساس خواهند کرد. وقتی به کاری که انجام می دهید و به کالایی که می فروشید باور نداشته باشید نمی توانید مردم را هیجان زده کنید.

دوازدهم: صحبت کردن و شروع ارتباط را بیاموزید!

این یک مهارت است مردم از آب و هوا، سیاست، رخدادهای حال حاضر صحبت می کنند و نوبت شماست که ارتباط را آغاز کنید و باز هم شبکه بزرگتری را داشته باشید!

توصیه می کنم مقاله «چگونه با صحبت کردن رابطه ای را شروع کنیم» را که پیش از این ترجمه کرده ام مطالعه کنید. یخ را بشکنید، هر موضوعی می تواند آغاز یک مکالمه باشد از آنها جزئیات بیشتری بپرسید مردم جزئیات را دوست دارند. بحث را به موضوعات جذاب تر بکشانید.

 

دانلود مقاله صوتی نکات و روش های بازاریابی شبکه ای_قسمت دوم

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید