• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2016 / 12 / 26

آموزش نقاشی بابانوئل برای کودکان

با نزدیک شدن به آغاز سال جدید میلادی و کریسمس در این مقاله یک بابانوئل با کیسه ای پر از کادو های زیبا برای کودکان آموزش می دهیم.

همه بچه ها می دانند که بابانوئل یک پیرمرد چاق با ریش های سفید است که در روز کریسمس و یا شب قبل آن برای همه ی بچه ها کادو می آورد و کادو ها را کنار درخت تزئین شده ی کریسمس می گذارد، بابانوئل به بچه هایی که کارهای خوبی می کنند و حرف بزرگتر ها را گوش می کنند کادو می دهد. بابانوئل سوار بر سورتمه خود که با گوزن های زیادی حمل می شود کادو ها را می آورد شما می توانید یک سورتمه با گوزن نیز نقاشی کنید که آموزش نقاشی گوزن نیز در این سایت قبلا گفته شده است، یک بابانوئل زیبا نقاشی کنید و به دوستان خود آن را آموزش بدهید.

در هر مرحله خطوط قرمز رنگ نشانه خطوط جدید آموزش داده شده در آن مرحله است که همین خطوط در مرحله ی بعدی سیاه شده و مجددا خطوط تازه آموزش داده شده به رنگ قرمز نشان داده می شود.

در مرحله اول ابتدا از سر بابانوئل شروع می کنیم، یک دایره فرضی را در نظر بگیرید (می توانید دایره را کم رنگ بکشید و بعد آن را پاک کنید). با توجه به شکل زیر در نیم دایره فرضی پایین، صورت بابانوئل را بکشید و زیر صورت، یک مثلث کج شده به طرف چپ را رسم کنید تا ریش بابانوئل ایجاد شود.

نیم دایره بالایی را نیز به صورت بیضی باریک افقی در آورید که به منزله قسمتی از کلاه بابانوئل است.

نقاشی بابانوئل

یک مثلث پهن شده در بالای بیضی کلاه مرحله قبل بکشید و راس مثلث را یک دایره به عنوان منگوله کلاه قرار دهید تا کلاه بابانوئل کامل شود.

از زیر ریش سمت راست شروع کنید و تنه بابانوئل را بکشید در سمت راست ابتدا دست آن را که از آرنج به داخل خم شده است را بکشید و در ادامه تنه ی آن را به صورت یک مربع کامل کنید.

نقاشی بابانوئل

برای کمربند لباس بابانوئل، دو خط موازی زیر دست بکشید. همین طور خط دیگری موازی خط پایین لباس رسم کنید.

برای کشیدن ران پای بابانوئل، یک مثلث هلال شده در زیر لباس و در کنارش یک خط منحنی برای پای دیگر بکشید.

کیسه بابانوئل را به صورت نیم دایره بزرگ از روی سینه شروع کنید و به پای سمت راست بابانوئل ختم کنید. ابتدای کیسه را به صورت دو شاخه کردن و ادامه آن را به شانه بابانوئل وصل کنید.

نقاشی بابانوئل

در مچ دست سر آستین را به صورت نعل بر روی مچ نقاشی کنید و روی آن یک دایره بکشید که این دایره به کیسه بابانوئل متصل شده است. این دایره همان دستکش بابانوئل است که در سرمای کریسمس دستان او را از سرما حفظ می کند.

سر آستین نعلی شکل و دستکش دایره ای متصل به آن را در سمت چپ کمربند بکشید.

چکمه یا پوتین بابانوئل را در قسمت انتهای ران به صورت L بکشید. البته چکمه ها متمایل به سمت چپ باشند.

نقاشی بابانوئل

حالا نوبت به صورت بابانوئل است، ابتدا با مداد سیاه دو تا دایره کوچک با فاصله از هم وسط صورتش بکشید و آن را پر رنگ کنید تا چشم هایش مشخص شود و بالای چشم ها، ابرو های آن را با فاصله از هم به صورت یک مستطیل کوچک و نامنظم و باریک بکشید. یک بیضی پهن شده در بین و زیر چشم ها نقاشی کنید تا بینی آن مشخص شود. سبیل های آن در راست و چپ بینی شبیه دو برگ متمایل به پایین، نقاشی کنید به طوری که نوک برگ ها تیز باشند.

در ادامه برای کامل شدن لباس بابانوئل روی کمربند آن یک سگک بکشید، سگک را به صورت یک مستطیل در سمت چپ کمربند بکشید. دو خط عمودی در بالا و پایین کمربند رسم کنید.

نقاشی بابانوئل

نقاشی بابانوئل به پایان رسید و شما توانستید یک بابانوئل بسیار زیبا نقاشی کنید. حالا نوبت به رنگ آمیزی آن است و با مداد رنگی قرمز تیره، کیسه آن را کامل رنگ بزنید. آستین، شلوار و لباسش را قرمز کم رنگتر کنید. سرآستین، نوار پایینی لباس، دو خط عمودی در دو طرف سگک کمربند، ریش، سبیل، نوار پایینی کلاه و منگوله بالای کلاه بابانوئل سفید است. کلاه بابانوئل را طبق شکل رنگ قرمز بزنید. از بین مداد رنگی ها رنگ زرد را انتخاب کنید و دور سگک کمربند را رنگ زرد بزنید و خود کمربند را مشکی رنگ کنید. با مداد رنگی سبز پر رنگ دستکش ها را رنگ بزنید و برای چکمه هایش از رنگ قهوه ای تیره استفاده کنید. حالا نوبت به صورت آن است با مداد رنگی کرمی یا لیمویی رنگ بزنید و بینی آن را نیز صورتی رنگ کنید.

نقاشی بابانوئل

 شما توانستید این بابانوئل زیبا را رنگ آمیزی کنید و می توانید آن را کنار درخت کریسمس یا روی دیوار نصب کنید تا دیگران هم از نقاشی زیبای شما لذت ببرند.

میترا نامجو

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید