• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 11 / 20

سه دلیل برای اینکه کسب و کار شما پیشرفت نمی کند

گاهی احساس می کنید هر چه تلاش می کنید نتیجه ای نمی گیرید قبل از هر چیز باید دلیل آنرا بیابید.

سه دلیل برای اینکه کسب و کار شما پیشرفت نمی کند

اول: شما به صورت ناخودآگاه از شرایط موجود راضی هستید.

در حالی که برای پیشرفت باید تلاش دو چندان داشته باشید. بنابراین به اندازه کافی تلاش نمی کنید (خانه، ماشین، درآمد ماهیانه) همه اینها به اندازه کافی هست هر چند بیش از آن می خواهید اما اشتیاق کافی برای ریسک و تلاش بیشتر ندارید. باید آتش اشتیاق خود را روشن کنید.

دوم: نقاط کور از چشمان شما مخفی مانده است.

هر صاحب کسب و کاری به افرادی نیاز دارد که اطرافش باشند و این نقاط کور را به او گوشزد کنند. اجازه دهید دیگران درباره کار شما قضاوت کنند، روی حرف های آنها فکر کنید با مشتریان صحبت کنید، وقت بیشتری به آنها اختصاص دهید و انتقادها را چون گوهری مورد بررسی قرار دهید.

پیشرفت نکردن کسب و کار

سوم: آموختن.

برای اینکه کسب و کار خود را در اوضاع بهتری قرار دهید نیاز دارید بیاموزید. آموخته های قبلی، شما را تا این نقطه کشانده اند ولی برای اینکه از این موقعیت به وضعیت بهتری برسید نیاز است که چیزهای جدید تری بیاموزید. مهارت های بیشتری بدست آورید و توانایی های خود را تقویت کنید. همچنین هر چه جلوتر می روید باید بیاموزید چگونه زمان، سرمایه و امکانات خود را بهتر مدیریت کنید.

به این ترتیب خواهید توانست از این بن بست هم عبور کنید و کسب و کار را پر رونق تر کنید.

علی یزدی مقدم

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



  1. تشکر فراوان از سایت عالی و مظالب آموزندتون.

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید