• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2018 / 02 / 17

انتخاب محل مناسب جهت عکاسی در خانه_ قسمت اول

در محیط خانه پس زمینه ها و صحنه های فراوانی وجود دارند که با استفاده از آنها می توان عکس های فوق العاده ای گرفت. اما اگر در انتخاب پس زمینه عکس در محیط خانه دچار اشتباه شوید، در عین ناباوری یک تصویر پارازیت دار و نه چندان خوب خواهید داشت. انتخاب دقیق لوکیشن و محل عکس برداری به حد چشم گیری در عکس و کیفیت آن تاثیر گذار است.

انتخاب محل مناسب جهت عکاسی در خانه

در این مقاله راهنمایی های مهمی در عکس پرتره چند نفره و عکس گرفتن از خواهر و برادرها در کنار هم را ملاحظه می کنید در مقاله ی بعدی نحوه عکاسی از کودکان و نوزادن و برخوردهای واقعی میان اعضای خانواده را بررسی خواهیم کرد.

عکس پرتره چند نفره

برای اینکه عکس شما به نظر برسد در یک استودیو تخصصی گرفته شده است، بهتر است برای خانواده خود به دنبال دیواری باشید که نزدیک پنجره بوده و از آنها بخواهید تا پشت به آن دیوار بایستند. در نظر داشته باشید که شاید اعضای خانواده بخواهند عکس به صورت سیاه و سفید گرفته شود، در این صورت می توانید بعد از عکس برداری از اعجاز فتوشاپ بهره مند شوید.

عکس سیاه و سفید

سعی کنید که فضای خانه را بیشتر در کادر عکس خود گنجانده، با این کار و با استفاده از معماری و دکوراسیون داخل منزل و همچنین اثاثیه خانه، حس موجود در فضای خانه را نیز در عکس خواهید داشت که این مساله به تنهایی بسیار چشم نواز است.

عکس پرتره سیاه و سفید

از بهترین مزایای این کار این است که می توانید عکس ها را گرفته، به مشتری خود نشان داده و به او نشان دهید که با دیدن عکس خانوادگی آنها چه حسی در مورد خانه و خانواده شان دست می دهد.

باغ و باغچه حیاط هر خانه ای بی شک از بهترین نقاط خانه جهت گرفتن عکس های خانوادگی است. در باغچه و حیاط نور بیشتری داشته، در این صورت اگر قصد استفاده از نور طبیعی دارید، با داشتن نور بیشتر موجود در حیاط و باغچه دیگر احتیاجی به ISO های بزرگ نخواهید داشت. همچنین عکس برداری در محیط خارج از خانه حس آرامش و آسودگی بیشتری را به عکس تزریق می کند، به علاوه برای عکس گرفتن از کودکان مناسبتر خواهد بود.

به دنبال شاخ برگ های آویزان درختان باغچه باشید و یا اگر فضای محدودی در اختیار دارید، از معماری باغچه تان به عنوان بخشی از عکستان استفاده کنید (درست مثل نرده های موجود در عکس زیر).

استفاده از معماری باغچه به عنوان بخشی از عکس خانوادگی

عکس گرفتن از خواهر و برادرها در کنار هم

تخت خواب والدین بهترین محل برای عکس گرفتن از خواهر و برادرها در کنار هم است. همیشه بالا و پایین پریدن روی تخت پدر و مادر هیجان انگیز بوده و هست، در این حالت شما می توانید عکس های زیبا و جذابی بگیرید.

عکس گرفتن از خواهر و برادرها در کنار هم

اینکه موقعیت مورد نظر جایی باشد که خواهر و برادر به آرامی در کنار هم بنشینند، به شما در اینکه هر دو را در یک محل نگه داشته بدون اینکه نیازی به اجبار و سخت گیری به آنها باشد، کمک میکند.

عکس گرفتن از خواهر و برادرها در کنار هم

یک نیمکت در حیاط خانه و یا پله از جمله موارد مناسب برای این کار است. صندلی های دسته دار راحتی از لوکیشن های خیلی خوب برای نشاندن کودکان در جای مناسب است، چرا که صندلی آنها را در کادر مشخصی قرار داده و همچنین حد و حدود و اندازه ها را در عکس مشخص می کند- به علاوه صندلی، کودکان را کوچکتر و بامزه تر نشان می دهد.

 صندلی های دسته دار راحتی از لوکیشن های خیلی خوب برای نشاندن کودکان و عکس گرفتن از خواهر و برادر کنار هم

با استفاده از راهنمایی های ارائه شده در این مقاله میتوانید عکس های زیبایی در خانه بگیرید در نظر داشته باشید استفاده از معماری و دکوراسیون داخل منزل، اثاثیه خانه، باغ و حیاط هر خانه ای بی شک از بهترین نقاط خانه جهت گرفتن عکس های خانوادگی است.

در این مقاله عکس پرتره چند نفره و عکس گرفتن از خواهر و برادرها در کنار هم را ملاحظه کردید در مقاله ی بعدی نحوه عکاسی از کودکان و نوزادن و برخوردهای واقعی میان اعضای خانواده بررسی خواهد شد.

ترجمه: آتنا هوایی

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید