• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2016 / 07 / 23

چگونه می توان تصاویر را در فتوشاپ با هم ترکیب کرد؟

در این مقاله چگونگی استفاده از قابلیت لایه ماسک و ابزار گرادیانت در فتوشاپ، آموزش داده شده است تا به گونه ای تصاویر را با هم میکس و ادغام کنید که به چشم نیاید و بیننده تصور کند که تصویر اصلی اینچنین بوده است. پس با ما همراه باشید.

ترکیب تصویر در فتوشاپ

گام اول

اولین تصویر خود را پیدا کنید. می توانید از تصویر نيم سايه ى ساختمان هاى شهر تورنتو که با جستجویی در گوگل یافت می شود، به عنوان اولین تصویر خود استفاده کنید. به عنوان یک نکته، به یاد داشته باشید که اگر اولین تصویر شما دارای یک فضای خالی همانند تصویر زیر باشد، این امر به روند ترکیب کمک زیادی می کند.

ترکیب تصویر در فتوشاپ

تصویر اول

گام دوم

تصویر دومتان را نیز پیدا کنید.

ترکیب تصویر در فتوشاپ

تصویر دوم

گام سوم

برنامه فتوشاپ را باز کنید. این آموزش با تمام نسخه های فتوشاپ سازگار است.

گام چهارم

سند جدیدی را در فتوشاپ باز کنید. می توانید canvas (بوم نقاشی فتوشاپ) واحدی را برای هر دو تصویر در نظر بگیرید. برای باز کردن سند جدید، در سیستم عامل مکینتاش، از کلید ترکیبی + N Command (⌘) و در رایانه های شخصی با سیستم عامل ویندوز ازCtrl + N  استفاده کنید. برای این آموزش از canvas ی با ابعاد 1024* 768  استفاده کنید.

توجه : اگر سیستم عامل ویندوز را بر روی مک پرو خود نصب کرده باشید. کلیدCommand  کار کلید Start یا همان پنجره را انجام می دهد. اما کار کلید command در سیستم عامل مکینتاش همانند کلید control در ویندوز است.

ترکیب تصویر در فتوشاپ

ترکیب تصویر در فتوشاپ
گام پنجم

تصویر زیر بوم کاری یا همان canvas خواهد بود. زمان آن فرا رسیده است که تصاویر را در آن وارد کنید.

ترکیب تصویر در فتوشاپ

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:

صفحه بعد >>



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید