• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2016 / 09 / 15

روش های افزایش فالوور در اینستاگرام

اینستاگرام یکی از شبکه های محبوب و پرطرفدار در اینترنت است، محیطی که می توانید همدیگر را ملاقات کنید، با هم گفتگو کرده و از تجربیات دیگران استفاده کنید. همچنین می توانید خاطرات خود را در قالب یک تصویر با دیگران به اشتراک بگذارید. اخیرا کاربران اینستاگرام افزایش چشمگیری داشته است و در بین شبکه های اجتماعی در صدر جدول قرار گرفته است.

اینستاگرام

اگر در حال شروع کسب و کار جدید در ایسنتاگرام هستید، ثبت عکس ها در فضای شبکه های اجتماعی می تواند خوش آیند باشد. زمانی که با شورو هیجان،کار سختی را انجام می دهید ولی به وسیله معدود افرادی (فالوئرها) لایک می خورد، ساده است که دلسرد شوید حتی اگر از مزایای بازاریابی شبکه های اجتماعی آگاه باشید.

حال این موضوع مطرح می شود که چگونه در اینستاگرام فالوئرهای (Follower ) خود را افزایش دهیم؟

در این مقاله چند نکته کاربردی بیان شده است تا با کمک آن ها بتوانید دنبال کننده های خود را افزایش دهید.

از هشتگ(#) استفاده کنید.

استفاده از هشتگ در پست ها باعث می شود افراد بیشتری پست های شما را بازدید کنند.

ذکر اطلاعات کامل در بیوگرافی

مطمئن باشید که بیوگرافیتان کامل است و آن را به روز کنید، اطلاعات لازم را به بیوگرافی خود اضافه کنید. حتما اطلاعات تماس، وب سایت و ایمیل خود را در بخش بیوگرافی وارد کنید. از کلمات کلیدی استفاده کنید، لینک سایت خود را در پروفایلتان قرار دهید.

ایجاد رقابت

برگزاری رقابت و مسابقات در شبکه های اجتماعی. تحقیقات نشان داده است تشویق کاربران برای شرکت در مسابقات، رقابت، بحث ها در شبکه های اجتماعی موجب افزایش دنبال کننده و در نتیجه ترافیک سایت خواهد شد.

کیفیت مطالب و تصاویر

به خاطر داشته باشید که کیفیت ضربان کمیت است. فقط بهترین تصاویر را در اکانت خود داشته باشید هیچ کس شخصی با هزاران تصویر بیهوده و تصادفی را دنبال نخواهد کرد، ارسال تصاویر و محتواهای با کیفیت نیز تاثیر چشمگیری در افزایش تعداد دنبال کننده دارد.

حساب کاربری اینستاگرام خود را در ایمیل هایتان ذکر کنید.

حساب کاربری اینستاگرام خود را در ایمیلتان نیز قرار دهید. این کار موجب تشویق کاربران برای دنبال کردن شما می شود.

حساب کاربری اینستاگرام خود را در در دیگر شبکه های اجتماعی معرفی کنید.

حساب کاربری و پروفایل اینستاگرام خود را در حساب های کاربری خود در دیگر شبکه های اجتماعی نیز معرفی کنید.

تایید اکانت و لایک کردن دیگران

تصاویر دیگر کاربران را تایید کنید و برای آن ها پست بگذارید. این هم روش موثر دیگری برای افزایش دنبال کننده است.

استفاده از هشتگ های عامه پسند

از هشتگ های عامه پسند استفاده کنید، طوری که تصاویرتان در جستجوها به راحتی پیدا شوند. برخی از معروف ترین آن ها هستند #دوستی، #عکسهای روز و … هستند.

ارسال تصاویر در ساعت ها و روزهای خاص

ارسال تصاویر در ساعت های خاصی در طول روز. تحقیقات نشان داده است ساعت ارسال تصویر نیز روی پست گذاری ها موثر است.

ارسال کامنت ها و تصاویر در روزهای اول و آخر هفته. تحقیقات نشان داده تصاویری که در روزهای وسط هفته ارسال می شوند تعامل کمتری دارند.

دنبال افرادی باشید که با شما وجه اشتراک دارند.

افرادی را دنبال کنید که با شما وجه اشتراک دارند. هشتگ های مربوط به خودتان را جستجو کنید از این طریق شما می توانید افرادی را که با شما وجه اشتراک دارند را پیدا کنید و آن ها نیز به راحتی شما را پیدا کنند.

نظرخواهی از کاربران ایسنتاگرام

نوشتن سوال و نظر خواهی در تصاویر. این نیز یکی از روش های افزایش تعامل در بین کاربران و افزایش دنبال کننده خواهد بود، همچنین استفاده از فراخوان در شرح تصاویر برای به جنبش انداختن کاربران. به وسیله پرسش از دنبال کنندگان خود با سلیقه و سفارشات کاربران آشنا خواهید شد. می توانید با پرسش در مورد طرز فکرشان، کاربران را وارد بحث کنید.

ارائه پیشنهادهای ویژه برای کاربران اینستاگرام

پیشنهادهای ویژه فقط برای دنبال کنندگان اینستاگرام داشته باشید. اعم از برگزاری مسابقه، دادن تخفیف محصولات تجاری و …

دنبال کردن پیشنهادات کاربران

پیشنهادات کاربران را دنبال کنید به نظراتشان احترام گذاشته و بیشتر با آن ها در تعامل باشید. به سوال ها و کامنت های دنبال کنندگان خود پاسخ دهید، این هم یکی از روش های موثر است.

استفاده از برچسب گذاری جغرافیایی

اگر کسب و کار محلی دارید از برچسب گذاری جغرافیایی استفاده کنید. زمانی که از برچسب گذاری جغرافیایی روی تصاویر استفاده می کنید تصاویرتان روی صفحه های محلی خواهید دید این یکی از روش های مهم برای افزایش دنبال کنند در بین کاربران محلی است.

متعهد باشید

فعال باشید و به طور واقعی متعهد شوید. همه رموز، استراتژی ها در لغت نمی توانند با تعهد واقعی رقابت کنند. اگر می خواهید تعداد دنبال کننده هایتان افزایش باید به طور مداوم پست گذاری کنید مخصوصا در ساعت هایی که افراد بیشتر دیده می شوند.

یک لیست از مطالب مفید داشته باشید.

این روش به شما کمک می کند تا مواقعی که زمان کافی برای حضور در اینستاگرام را ندارید از این لیست استفاده کنید. مطالب ارائه شده باید جذاب و باکیفیت باشند.

استفاده از فایل های ویدیویی

فایل های ویدیویی را فراموش نکنید. انتشار ویدیو در پروفایل اینستاگرامتان باعث می شود پروفایلتان زنده به نظر برسد.

انتخاب تصاویر با رنگ و کیفیت مناسب

ارسال تصاویر به رنگ آبی. تحقیقات نشان داده تصاویر با رنگ آبی 24 درصد بیشتر از تصاویر با رنگ نارنجی و قرمز دنبال کننده دارند، همچنین استفاده از تصاویر با چهره. تحقیقات نشان داده تصاویر با چهره 35 درصد بیشتر لایک می خورند.

 از مطالب بی محتوا و اسپم ها دوری کنید.

از روش اسپم برای جذب دنبال کننده بپرهیزید چون در شهرت و محبوبیتان تاثیر منفی خواهد گذاشت.

دوستان خود را در عکس ها تگ کنید.

زمانی که دوستان خود را در عکس ها تگ می کنید در اصل شما این عکس را به پروفایل آن ها اضافه می کنید و در بخش تصاویر تگ شده آن ها قرار می دهید از این طریق می توانید عکسی که منتشر کرده اید برای دیگر دوستان آن ها به نمایش بگذارید که باعث افزایش دنبال کننده می شود.

 

ترجمه: زهرا صانعی

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید