• ارسال کننده: علی یزدی مقدم
  • تاریخ انتشار: 2014 / 12 / 06

كاری كنيد كه محصول شما خودش بفروشد!

مانند حرفه اي ها عمل كنيد

اين همان جايي است كه بايد از مشتريان بالقوه خود بپرسيد كه چقدر روش هاي متفاوت خدمات رساني به مشتري و رساندن كالا به دستشان براي آنها اهميت دارد. با توجه به پاسخی که آنها به شما می دهند ممكن است روش هايي را كشف كنيد كه هرگز انتظار آن را نداشته ايد يا ممكن است ايده هايي را به شما بگويند كه تا كنون به آن فكر هم نمي كرده ايد.

پرسيدن از مشتري ها يا كساني كه مي توانند مشتري شما باشند يك اصل انكار ناپذير است. و اگر بتوانيد خواسته هاي بخش بزرگي از آنها را بيابيد و آنچه را كه آنها نياز دارند در اختيارشان قرار دهيد آنگاه است كه مي توانيد يك افزايش فروش آني و بزرگ را مشاهده كنيد.

كه البته چيز خوبي است و همه به دنبال آن هستند.

فروش محصول

اين کارها را انجام دهيد تا مانند حرفه اي ها عمل كنيد

اين همان جايي است كه بيشتر افراد اشتباه مي كنند آنها براي توليد يك محصول تلاش زيادي مي كنند و سعی می کنند تمام نیازهای مشتری هدف خود را برطرف کنند و زماني كه آنرا توليد مي كنند متوجه مي شوند مانند يك وسيله دست ساز خانگي به نظر مي رسد. و البته هيچ اشكالي ندارد اگر همه چيز ساده و بدون پيچيدگي باشد اما بايد توجه داشت كه كمي سرمايه گذاري براي اينكه ظاهر مردم پسند و حرفه اي به آن بدهند تفاوت شگرفي در فروش محصول خواهد داشت.

اگر بروشورها و دستورالعمل هايي براي محصول خود داريد فراموش نكنيد براي تهيه  آنها حتما از طراح حرفه اي استفاده كنيد بايد يك عكاس حرفه اي كه تخصص او عكاسي از محصولات و كالاهاست استخدام كنيد و عكس هايي زيبا و خیره کننده از او بخواهيد. بروشور هاي شما بايد جلد يا كاور چشم نوازي داشته باشند. در صفحات فروش و قيمت كالا چه در بروشور و چه در وب سايت بايد طراحي شما به گونه اي باشد كه مشتري احساس كند شما واقعا فروشنده هستيد نه اينكه آنها را فقط براي رفع تكليف طراحي كرده باشيد حرفه ای عمل کنید در اين صورت همين احساس را در مشتري خود هم القا خواهيد كرد.

اگر در كار خود جدي هستيد و واقعا مي خواهيد سرمايه گذاري شما بازگشت داشته باشد برا ظاهر قطعه، بسته بندی، وب سایت و بروشورها از طراح یا طراحانی استفاده كنيد كه در كار خود موفق بوده اند و براي حرفه اي ها كار مي كنند. اين يك سرمايه گذاري با ارزش است كه نتيجه آنرا به خوبي خواهيد ديد و البته نسبت به هزينه هاي توليد عدد بزرگي هم نخواهد بود. در ابتداي راه ممكن است بودجه كافي نداشته باشيد و بخواهيد صرفه جويي كنيد اما مراقب باشيد چون اين صرفه جويي ممكن است به هدر رفت تمام هزينه هاي شما بينجامد. آنقدر خرج كنيد تا مشتري احساس كند با يك حرفه اي طرف است.

و البته در مرحله بعد تبليغات است و اين كه چگونه تبليغ كنيد به بودجه و البته مشتريان هدف شما بستگي دارد.

اگر فقط چند كار كوچك انجام دهيد تا محصول شما حرفه اي تر به نظر برسد مشاهده خواهيد كرد كه افزايش فروش به همراه رضايت بيشتر مشتري هر دو را با هم خواهيد داشت.

اين كار خيلي سختي نيست اما تاثير بزرگي دارد.

علي يزدي مقدم

مطالب مرتبط:

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید